vineri, 26 ianuarie 2024

HOTEL PASO

 HOTEL PASO CLUJ

(sursa fotografie: booking)

Asa cum stiti, in luna ianuarie am fost la Cluj. Am vrut sa ne cazam la aceeasi vila de anul trecut, pentru ca este foarte aproape de clinica Transilvania Healing, insa totul era ocupat. Fiind vorba doar de o noapte de cazare, sotul (caci el este responsabilul cu cazarea) a gasit, tot in apropiere de clinica, Hotelul Paso. Avand toate informatiile primite pe email, desi duminica dupa-amiaza, ne-am cazat in cateva minute.

Camera, nu foarte mare, insa luminoasa, calduroasa si mobilata cu mult bun gust. Paturile putin cam prea inalte, insa extrem de comode.

In camera, pe pliantul cu instructiuni, se aflau si informatii privind restaurantele din apropiere. Unul dintre ele este Marhaba Lebanese aflat chiar vis-à-vis.

Desi situat intr-o zona extrem de aglomerata, hotelul dispune de parcare, ceea ce reprezinta un mare avantaj.

Pentru noi acest hotel a fost exact ceea ce ne-am dorit.

 PS: asa cum spun de fiecare data, precizez si de data aceasta ca, postarile despre pensiunile sau hotelurile la care am fost cazati, reprezinta strict parerea mea, punctul meu de vedere si nu fac reclama la nici una dintre ele.

5 comentarii:

copilarim spunea...

Arata chiar bine si faptul ca are parcare prezinta un avantaj! Eu ma bucur cand citesc astfel de prezentari:)
Pupici

din casuta noastra spunea...

Rux, si eu, cand sotul gaseste o cazare, incep sa caut informatii despre ea (altele decat cele prezentate de booking) si ma bucur tare mult atunci cand gasesc.
Week-end frumos😘

Luiza spunea...

Si eu caut cazare cu parcare, mai nou caut cazare care sa accepte și prietenii patrupezi! 😸

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta să găsești. Sunt multe pensiuni care acceptă și patrupezi.

Mihaela Toilă spunea...

Arată bine hotelul! Nu am fost la Cluj, dar nu se știe niciodată! Chiar utile aceste informații! Si mie imi place sa-mi scriu părerea despre diverse, mă gandesc că poate ajută și pe alții!