duminică, 7 ianuarie 2024

PROVOCARE-SAPTAMANA 1

 BUCURII DE IANUARIE-PRIMA SAPTAMANA

 

(sursa foto: internet)

Voi incepe aceasta postare prin a spune tuturor celor ce poarta numele Sfantului Ioan Botezatorul “La multi si binecuvantati ani, cu sanatate si multe bucurii!”

 

(sursa foto: pinterest)

 Mi-am propus si anul acesta sa particip la provocarea lansata de Irina pe blogul ei. 
In aceasta prima saptamana a anului, ne-am bucurat, in continuare de vizita fiicei mele cu sotul si cei doi nepotei. Prin urmare, coltisorul meu confortabil a fost sufrageria unde m-am jucat impreuna cu Matei.

Ca si proiect creativ, a fost puzzle (pana cand a primit de la noi, bunicii, o bucatarie). Am facut impreuna mai multe puzzle-uri, insa unul singur a ramas nestricat dupa plecarea lui.


Tratatia saptamanii a fost o tarta cu gust de portocale, un desert usor de inceput de ianuarie. 

Nu ne-am indurat sa stricam bradul pentru ca arata la fel de frumos ca in prima zi, asa ca ne-am bucurat de el si de luminitele din toate camerele.

 

Anul acesta mi-am propus sa am mai multa grija de mine. Pentru inceput, am ales sa merg la coafor de 2 ori pe luna, pentru aranjarea parului. Totodata, am reusit sa ma rastat cu o baie reconfortanta, finalizata cu un scrub de sare si fistic achizitionat de la Nala Cosmetics.

(sursa foto: internet)


In aceasta prima saptamana a anului am reusit sa termin de citit cartea “Istorioare moral-religioase”.



11 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

La mulți ani cu sănătate de ziua numelui!
Sa fiți ocrotita mereu de Sf. Ioan Botezatorul!

Andreea Napirlica spunea...

La mulți ani cu sănătate de ziua numelui!
Sa fiți ocrotita mereu de Sf. Ioan Botezatorul!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Andreea!❤️

Daniela spunea...

Ce frumos ați început anul, Ioana! Domnul să vă țină în bucurie!
La mulți ani binecuvântați!

Anca M spunea...

Ce interesant este ceea ce faci tu! La mulți ani! Sa vă trăiască familia extinsă! Ce sentiment minunat!

Tandreţe spunea...

La mulți ani !
Multă sănătate, bucurii și proiecte minunate!
Un început de ianuarie cu tihnă alături de familie!
A fost o săptămână cu bucurii!
Doamne ajută să vă fie frumos în suflet!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Daniela. Și vouă vă doresc multă bucurie.
Te îmbrățișez cu drag🤗🤗❤️!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Ancuța!
Mulțumesc și pentru vizita ta aici, pe blog.
Te îmbrățișez cu drag 🤗❤️

din casuta noastra spunea...

Ai dreptate Lili, a fost o săptămână plină de bucurii.
Și ție îți doresc un ianuarie minunat alaturi de familia ta frumoasa.
Te îmbrățișez cu drag 🤗❤️.

copilarim spunea...

Ce frumos este Bradutul! Si al meu este la locul lui. Nu i-am pus insa deloc luminite (e mare si nu am reusit singura...) Imi cam lipsesc - insa am niste stelute la Buni si cum am stat mai mult la ea, am avut si luminite.
Ce momente pretioase alaturi de cel mic :). Mi s-a facut un dor de nepoteii mei care au crescut de mai au putin si ma ajung. :))))
Pupici cu drag!!

din casuta noastra spunea...

Ce mult îmi place cum povestești despre momentele petrecute alaturi de Buni. Este o legătură foarte frumoasa intre tine și bunica ta.❤️