joi, 18 ianuarie 2024

PROVOCARE-SAPTAMANA 2

 BUCURII DE IANUARIE – SAPTAMANA A DOUA

Aceasta este o postare cam intarziata (mai este putin si se termina si saptamana a treia) 

 Coltisorul meu confortabil este acelasi batran balansoar de care v-am povestit de cateva ori. Acolo stau cand crosetez, cand citesc, cand stau la calculator.

Un proiect creativ: Alexandru, micutul nostru nepotel, este foarte friguros, asa ca am inceput sa ii tricotez o salopetica. Saptamana aceasta nu am avut spor, pentru ca modelul incepe de sus si este prima data cand lucrez astfel.

Tratatia saptamanii: a fost un tort de lamaie pe care l-am facut pentru Carolina. Nu am reusit sa il fotografiez, insa parerea copiilor a fost unanima: delicios.

Plante/flori: m-am bucurat din plin de craciunitele de pe balcon, dar si de violetele de pe pervazul din dormitor.

Lumini/luminite: candela este cea de a carei lumina ne bucuram.

Grija de sine: am fost la Cluj, la Clinica Transilvania Healing, pentru tratarea alergiei. 

Rugaciune/Recunostinta/Meditatie/Jurnal: Pentru ca de ziua numelui parintele duhovnica mi-a daruit o frumoasa icoana cu Pogorarea Duhului Sfant, saptamana aceasta am facut acatistul Pogorarii Duhului Sfant.

 


2 comentarii:

copilarim spunea...

Minunata Icoana!

Este incredibil ce repede zboara timpul. Acum ma uit la ceas si e 10.. acum a trecut de miezul noptii :)))).

Violetele arata asa frumos.. am mai avut si eu una .. si vad ca s-a pleostit cu totul. Ciudat..

Pupici!

din casuta noastra spunea...

Da, Rux. Zboară timpul extrem de repede.acum e luni, acum e duminică.
Te îmbrățișez 🤗