vineri, 5 ianuarie 2024

VISE

 VISEZ….

Vremea frumoasa de afara, cele 14 grade in termometru, ma duc cu gandul la plimbare. Unde?

Mi-ar place sa stau undeva pe malul apei, sa admir peisajul si sa ma bucur de liniste, eventual citind o carte sau lucrand.

 

(sursa fotografie: pinterest)


Dar…., nu as refuza nici o zi la munte, sa admir frumusetea peisajului, sa ma bucur de liniste, tot citind sau lucrand.

(sursa fotografie: pinterest) 

Chiar si o zi la tara mi-ar place, sa stau pe veranda unei case si sa ascult cocosii cum canta, gainile cum cotcodacesc, cateii cum latra, cum mugesc vacutele in grajd.

(sursa fotografie: pinterest) 

 Vise…vise…vise.

La început de an am căzut în borcanul cu melancolie 🤣🤣🤣.

Azi sunt recunoscatoare pentru:

-vremea frumoasa de afara;

-programul scurt de la serviciu;

-pentru scurta plimbare la socri;

-pentru timpul petrecut cu nepoțeii.


 

8 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Va recomand un film polonez drăguț pe care l-am văzut zilele astea.
Forgotten love pe Netflix

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos de recomandare Andreea. Mâine este sărbătoare, așa că seara îl voi viziona.🤗🤗

oanaroxana.ro spunea...

Si eu imi imaginez ca sunt la munte...m-ai bagat si pe mine in melancolie :)

Andreea Napirlica spunea...

Cu mult drag. Vizionare plăcută pentru mâine seara!

copilarim spunea...

Si eu visez la un loc fara poluare... cu aer curat.. vreme frumoasa (cred ca varianta tara intr-o zona aproape de munte) Ce mult mi-ar placea.
Pupici cu drag

ps: si eu sunt recunoscatoare ca rezist :D

din casuta noastra spunea...

🤣🤣. Oana, trecem o excursie la dorințele de anul acesta.

din casuta noastra spunea...

Rux, și eu cred că varianta tara este cea mai buna pentru a petrece mai mult timp in natura.
Te îmbrățișez 🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos!❤️🤗