luni, 29 ianuarie 2024

O SCURTA PLIMBARE

 Nichita Stănescu văzut altfel

Azi la serviciu a fost o zi grea, foarte mult de lucru, astfel că seara am simțit nevoia sa stau la aer, mai ales că alergia mea se manifesta în toată splendoarea ei.

Deși frig, chiar puțin ger, l-am invitat pe soțul meu la o scurta plimbare prin cartier. Tot mergând la pas, am ajuns la școala unde au învățat copiii, iar pe zidul scolii o frumoasă pictura stradală.

Numeni altcineva decât Nichita Stănescu. Ne-a plăcut, am admirat și am fotografiat.



2 comentarii:

copilarim spunea...

Interesant! Si chiar frumos realizat.
UIte, genul acesta de arta stradala e chiar placut. Din pacate multi inteleg prin arta stradala cu totul altceva...

Iti doresc sa treci usor si cu bine peste aceasta perioada. cand vine vorba de alimentatie / alimentare... e un subiect ce se poate dovedi destul de dificil de gestionat.

Pupici

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Rux.
O zi frumoasa🤗