vineri, 19 ianuarie 2024

Clinica de la Cluj

 TRANSILVANIA HEALING CENTRE

 Pentru inceput doresc sa precizez ca aceasta postare nu reprezinta o reclama facuta institutiei, este doar experienta pe care noi am avut-o aici. Detalii despre ceea ce fac i cum fac puteti afla de aici

Atat in postarile de anul trecut, cand am vorbit despre minivacanta de la Cluj, cat si in cele de anul acesta, am tot spus ca mergem la clinica, insa nu am spus despre ce clinica este vorba. Motivul a fost unul simplu: am vrut sa am siguranta ca ceea ce voi scrie este corect. Asa ca acum va pot spune povestea:

Acum doi ani, sotul meu acuza dureri foarte puternice (ocazionale) sus, in partea stanga. Am fost la medic si ne-a spus ca este hernie hiatala, dandu-ne trimitere la chirurgie. Cand am ajuns la medicul chirurg, acesta a spus ca nu este hernie, nu are de ce sa il opereze. Pur si simplu sotul este mai plinut si trebuie sa slabeasca pentru ca burtica apasa pe coaste, mai ales cand sta pe scaun. Nu eram foarte convinsi de aceste raspunsuri si cautam in continuare solutii. Tot cautand si cautand, copiii au aflat de Transilvania Healing Centre, un centru medical integrativ, unde, cu ajutorul aparaturii de ultima generatie in domeniul medical bioelectromagnetic pot fi identificate bolile si tratate prin metode non-invazive.

Ne-am programat si, in urma consultului, sotul meu a aflat cauza acelor dureri: intoleranta la gluten cu efect asupra colonului. La aceasta afectiune s-au mai adaugat si altele: un organism incarcat cu metale grele, alergie la susan, ardei iute rosu, ghimbir, etc. A primit tratament naturist, i-a fost recomandat regim: eliminarea din alimentatie a produselor pe baza de gluten, a produselor acidulate sau obtinute prin fermentatie si a alimentelor care ii produc alergie. La controlul de 3 luni, deja se vedea o imbunatatire: durerile intercostale au incetat, sotul se simtea din ce in ce mai bine. Acum, la controlul de 1 an, intoleranta la gluten nu mai este, mai are doar o usoara alergie la ardeiul usturat. Doamna doctor a spus ca sotul a raspuns foarte bine la tratament.

Acum, eu sunt cea care am fost la consultatie pentru a gasi o solutie la aceasta rinita alergica, ce este din ce in ce mai puternica. Pe langa alergie, doamna doctor mi-a spus ca am intoleranta la lactoza, sufar si de gastrita. Am probleme cu coloana, din cauza sedentarismului . Am primit tratament, dar si recomandari de schimbare a modului de viata. Pentru timp de 1 luna de zile, trebuie sa elimin din alimentatie tot ceea ce inseamna lactate, dar si carnea; trebuie sa fac miscare zilnic care consta in 5 minute de exercitii de incalzire (exercitiile pe care le faceam la scoala cand eram copii), dar si lungi plimbari in aer liber.

De asemenea, consider ca raportul calitate-pret este foarte bun.

 


2 comentarii:

copilarim spunea...

Chiar ma bucur ca ai scris - auzisem de aceasta clinica si am vazut mai demult cateva reclame, dar ma bucur ca ne-ai povestit cate ceva.
Ma tenteaza bioenergia foarte mult.
Eu ma connfrunt cu multe intolerante.. venite la pachet cu hipersensibilitatea la produse chimice...
Pupici si multa sanatate!

din casuta noastra spunea...

Rux, chiar îți recomand un consult acolo.
Te îmbrățișez 🤗 și îți doresc și ție multa sănătate!