sâmbătă, 13 ianuarie 2024

MICII CREATORI

 Am serbat și...ne-am jucat

Azi, la Centrul Educațional, doua activități interesante am avut.

Prima a fost aceea de a sărbători ziua de naștere a Carolinei, o fetiță tare delicata, care a venit de curând, însă s-a integrat imediat în grupul nostru. Pentru că soțul meu a avut ceva treabă, a rămas alături de noi, ca să ne ajute, mămica sărbătoritei. Ca de fiecare data, tratația este pizza și tort.

 De obicei le cumpăr, însă mi-am propus ca, de anul acesta sa le fac eu, așa că au servit pizza "cu de toate" și tort de lamaie.

După ce au servit o porție de pizza, toată lumea afara la zăpadă, pentru că nu mai aveau rabdare. Câtă bucurie, câtă veselie: au încercat să facă un om de zăpadă, s-au bătut cu bulgari, au făcut îngeri pe zăpadă. 




Când au venit de la zăpadă și ne pregăteam să aducem tortul, m-au întrebat dacă mai este pizza.🤣🤣. A mai fost și au servit toți cu mare pofta.

A urmat tortul și urările adresate Carolinei.

La multi ani Carolina, să ai multe bucurii și spor la învățătură.🎂💐

5 comentarii:

oanaroxana.ro spunea...

Ce frumos, m-ai impresionat cu aceasta postare din nou! La multi ani, Carolina! Viata sa iti fie presarata cu clipe de acest gen, frumoase si implinitoare si oameni calzi in apropiere! Ce frumos gestul tau, cata bucurie aduci in sufletele acestor copii!
Din pacate, Dia mea nu se poate bucura de activitatea de a face un om de zapada, desi isi doreste foarte mult dar cine stie, mai avem 2 luni din iarna, cred ca o sa vina si la noi zapada pana la urma!
Duminica binecuvantata iti doresc!!

copilarim spunea...

Vai ce frumos!! De poveste!
In borcanul cu bucurii - o amintire minunata.
Siur pizza cu de toate a fost cea mai buna. Din foarte multe puncte (de fapt din toate punctele) de vedere.
Si cre ca tortul a fost un deliciu
La multi ani sanatosi si frumosi sarbatoritei :)
Pupici!!

din casuta noastra spunea...

Eu cred că iarna abia acum vine. De ceva ani, zăpadă și frigul von la sfârșit de ianuarie și în februarie. Doamne ajuta să ningă și la voi, să vă bucurați din plin de zăpadă.
Duminică binecuvântată îți doresc și ție și te îmbrățișez🤗

din casuta noastra spunea...

Rux, chiar am pus bilețelul in borcan😀.
Într-adevăr, tortul l-au mâncat cu plăcere. Se face foarte ușor și este delicios (a rămas o porție pe care aseară târziu a savurat-o soțul). Voi pune rețeta și sper blog.
Duminică binecuvântată.🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Oana, Rux, va mulțumesc pentru urările transmise sărbătoritei.❤️❤️