marți, 23 ianuarie 2024

DEZAMAGIRE

 "BILA NEAGRA" PENTRU BENZINARIILE MOL

Intotdeauna, cand plecam la drum, in special la calatoriile mai lungi, obisnuim sa ne rasfatam cu o cafea fara cofeina. De-a lungul timpului, am facut un fel de "clasament" al celor mai bune cafele. De departe, preferata noastra era cafeaua de la benzinariile Mol, urmata la mica distanta de cea de la McKafee, iar pe locul trei se afla cea de la OMV.  Daca nu luam din aceste locuri, preferam sa renuntam.

Ei bine, incepand cu sfarsitul anului 2023, la benzinariile Mol nu se mai gaseste cafea fara cofeina. Am crezut intial ca este o lipsa in zona noastra, insa tot calatorind de la inceputul acestui an, am constat ca nu mai au acest produs.

Sunt dezamagita de politica lor de firma si, prin urmare le dau o "bila neagra".

4 comentarii:

MNiko spunea...

E chiar enervant când se întâmplă astfel de lucrruri. După ce ai cercetat piața și și-ai găsit produsul preferat și de unde îl poți cumpăra, te trezești că a dispărut/modificat/etc...Uneori mă întreb chiar așa unice sunt gusturile mele de nu se păstrează acel produs. În mintea mea nu se vinde destul de bine si de asta este scos de pe piată, altfel nu-mi explic de ce ai renunta la ceva bun.

CARMEN spunea...

... poate ca este mai bine asa!... Exista o vorba: daca nu a fost sa fie, înseamna ca numai Dumnezeu stie de ce am scapat /de ce am fost ferit!
Este oficial ca în cele mai multe cazuri, cafeaua decofeinizată din supermarket este tratată cu solvenții benzen sau diclormetan – iar aceștia sunt cel puțin suspectați a fi cancerigeni.

Daca nu obisnuiti sa beti espresso, atunci este indicat sa serviti un ceai.
Mie imi place foarte mult mai ales in sezonul rece, sa comand ceai la cofetarie sau restaurant.

din casuta noastra spunea...

La același lucru m-am gândit și eu Niko, la faptul că nu au vânzare. Inițial, am crezut că este comoditate din partea angajaților, pentru că trebuie să schimbe capsulele, însă când am văzut că, pe unde am oprit, am primit același răspuns, m-am enervat.
Asta este, căutăm alte soluții.

din casuta noastra spunea...

Carmen, consumam acest tip de cafea foarte rar, fiind una dintre micile placeri "vinovate"😀😀. Cafea cu cofeina nu consumăm deloc.
Este o varianta ceaiul, însă noi consumăm aproape zilnic 😀, din acest motiv facem schimbarea.
Însă, ai dreptate: cine știe ce tip de cafea foloseau. Cine știe de ce am fost feriți. In așa-zisul rău, de fapt este un bine. Mulțumesc pentru răspunsul tău. Acum privesc lucrurile altfel.
Te îmbrățișez 🤗.