luni, 8 ianuarie 2024

REALIZARI

 BORCANUL CU REALIZARI

Aseara, savurand cateva fructe, am golit borcanul cu realizarile anului 2023. Este deja al cincilea an al acestui borcan (pot spune ca a devenit veteran), despre el povestind aici.

Anul 2023 a fost plin de realizari, parca mai multe ca anii trecuti.

 A fost, in primul rand, un an al bucuriei depline, prin venirea pe lume a micului Alexandru-Marius, al doilea nepotel.

Analizand biletele, impreuna cu sotul meu, am constatat ca anul 2023 a fost anul in care am pus pe primul plan sufletul, reusind sa participam la hramuri in fiecare luna, cu exceptia lunii septembrie, cand am fost in concediu. Am reusit sa facem pomenire pentru bunicii nostri, dar si un parastas pentru strabunici. Doamne, ai grija de sufletele lor.

A fost anul plimbarilor, astfel ca, aproape in fiecare luna a fost un weeek-end in care ne-am plimbat. Exceptie a facut luna iulie, cand sotul s-a recuperat dupa operatia de ruptura de menisc si luna octombrie, cand ne-am simtit obositi de atatea plimbari😂😂. Astfel, in anul 2023 am cam strabatut tara:

Ianuarie – am inceput luna pe plaiuri buzoiene (la Casa cu Tei unde am petrecut Revelionul) si am terminat-o pe plaiuri ardelene – la Cluj Napoca.




Februarie – week-end la munte, la Bran, pentru a ne bucura de zapada.

 






Martie - week-end pentru liniste si regasire. Singurul loc unde “ne incarcam bateriile” este manastirea Dintr-un lemn.

 




La sfarsit de Aprilie si inceput de Mai am petrecut cateva zile minunate in frumoasa Moldova, mai precis la Iasi

 




Iunie – pentru minivacanta de Rusalii am revenit pe plaiuri buzoiene.

 


August – fiind prima luna dupa operatie in care sotul a putut conduce, plimbarea a fost doar de o singura zi: la Balotesti

 





Septembrie – a fost luna concediului petrecut o parte la Eforie Sud si o parte la Slanic Moldova.

 








Noiembrie- un nou week-end pentru liniste si regasire la manastirea Dintr-un lemn.

Decembrie – desi nu aveam nimic programat pentru ca nu stiam cum va fi cu operatia mamei, am petrecut cateva zile frumoase la Herculane, sarbatorind acolo si Revelionul




In anul 2023 am petrecut mai mult timp cu parintii, spre bucuria lor, si cu copiii nostri, spre bucuria noastra. Am petrecut mult timp cu Matei, nepotelul nostru.

 








Multa bucurie am avut cand am realizat ca, in anul ce tocmai s-a incheiat, au fost multe activitati cu copiii de la Centrul Educational.

-Seminarul "acadele de ciocolata" la fabrica de ciocolata Heidi




-Spectacolul "Bunul Samarinean"

-expozitia "Dulciuri de post"

organizarea unui pranz pentru membrii Consiliului Parohial si a Comitetului de Doamne





pregatirea placintelor cu branza pentru hramul "Sfantul Fanurie"



confectionare martisoare pentru 1 martie

-recital de poezii cu ocazia zilei de 8 martie.

A fost si un an al achizitiilor, cea mai importanta fiind achizitionarea masinii.

A fost insa si un an cu probleme de sanatate, dar care s-au rezolvat: operatia sotului de ruptura de menisc, boala de inima a socrului (reactia buna la noul tratament), operatia mamei de bypass coronarian; eliminarea suspiciunii de insuficienta circulatorie in urma Doppler-ului pe care l-am facut.

A fost un an frumos, un an plin cu de toate, asa ca nu ne ramane decat sa spunem

Slava Lui Dumnezeu pentru toate!

6 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Citind fiecare cuvânt de mulțumire și privind fiecare fotografie nu pot decât sa ma bucur și eu mult pt toate clipele binecuvântate pe care le-ați petrecut!
Doamne ajuta și multa putere pt toate!

copilarim spunea...

Cat de frumos!!
Nu m-am gandit sa fac un astfel de borcan.. probabil pentru ca eu am jurnalul si obisnuiesc sa multumesc acolo.. ma gandesc. Dar este o idee tare frumoasa care sa ii implice pe toti membrii familiei.
Ce frumos a aratat 2023! :)
2024 sa va umple borcanul numai cu bucurii!
Pupici cu drag .)

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Andreea! Și ție îți doresc la fel.
Te îmbrățișez cu drag.🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Rux, borcanul vine cum in completarea jurnalului. La sfârșitul primului an, când am citit biletele ne-am dat seama că în cursul anului am realizat multe lucruri frumoase pe care le uitasem. Obișnuiam, ca mulți din jurul nostru, sa ne văităm de anul ce tocmai trecuse. Țineam minte pe cele mai puțin bune. De când avem acest borcan, am învățat să vedem partea frumoasa a lucrurilor, am realizat că pe parcursul unui an se întâmplă multe lucruri frumoase. Și am învățat să mulțumim lui Dumnezeu pentru anii frumoși.
Pupici și te îmbrățișez cu drag.🤗🤗
La fel îți doresc și eu pentru anul 2024.

Anca M spunea...

Ce an minunat si plin de realizari ati avut. Bunul Dumnezeu sa va daruiasca muuuulte bucurii si in anul care a inceput. Este minunat sa te uiti in urma si sa vezi cat de binecuvantat esti de fapt si de drept!!! Slava Domnului pentru toate! Sa stii ca am calatorit cu tine! Este o bucurie sa fiu aici cu tine pe blog!

din casuta noastra spunea...

Asa este Ancuta, a fost un an minunat, Slava lui Dumnezeu pentru toate. Ce ma bucur ca, prin postarile mele, ai calatorit si tu. Stiind cat de mult iti plac si tie si sotului tau calatoriile, sunt sigura ca ti-am dat cateva idei🙂. Te imbratisez cu toata dragostea si te astept pe blog oricand doresti!😘😘