sâmbătă, 28 ianuarie 2023

MINIVACANTA LA CLUJ

 MINIVACANTA CLUJ

 Asa cum v-am obisnuit, ultima postare din calatorii este despre locul de cazare si despre oras.

Am fost cazati la “Casa zorilor”Cazarea a fost la inaltime. Cladirea amplasata intr-o zona foarte linistita, unde nu am auzit cateodata cate un latrat de catel. Camera luminoasa, curata. Caldura a fost atat cat trebuie sa ne simtim bine. Gazda, o doamna minunata, foarte atenta, o doamna care mi-a mers la suflet. Cumparasem de la Lidl o zambila, de care sa ma bucur acolo, urmand sa o iau acasa. Insa, la plecare, am avut placerea sa o daruiesc doamnei.

 




Am tricotat mangaiata de razele soarelui

Am lucrat in liniste

Clujul, ca oras mi s-a parut aglomerat, dar foarte curat. De asemenea, oamenii sunt foarte educati. Cat timp am circulat prin Cluj nu am auzit sa fie nimeni claxonat, nimeni nu forteaza intrarea in intersectii, etc. Intalnesti oameni amabili la tot pasul. Mai multe despre Cluj la urmatoarea vizita.

4 comentarii:

Daniela spunea...

Ce frumos, Ioana! Mă bucur că ți-a tihnit. Mulțumim că ne-ai relatat călătoria voastră!
Să aveți o duminică binercuvântată!

florin spunea...

no, apăi îi tare fain Cluju! mă bucur că v-ați simțit bine pe acolo! recomand cu căldură Grădina Botanică (oleacă mai la vară), centru Clujului - mai ales parcul central și musai mers sus la Cetățuie (este și un hotel mare acolo), e fain de urcat acolo pe înserate, poate prindeți un asfințit fain dar mai ales se vede tare fain orașul de sus noaptea.
sănătate maximă! Doamne ajută!

Oana spunea...

Duminica binecuvantata, va urmaresc cu drag!

din casuta noastra spunea...

Daniela, cu mare drag povestesc.
Florin, multumesc mult de recomandari. Voi tine cont de ele la urmatoarea vizita. Si voi povesti cum a fost.
Oana, ma bucur tare mult de vizitele tale. Saptamana binecuvantata iti doresc.