joi, 4 ianuarie 2024

VILA NOBLESSE

 VILA NOBLESSE HERCULANE

(sursa foto: internet)

 Asa cum v-am povestit, Revelionul l-am petrecut la Vila Noblesse din Baile Herculane. Este amplasata la o distanta de aproximativ 2 km de Gara din Herculane, dar si la 2 km de statiune.

Este cotata ca o pensiune de patru stele si, intr-adevar este foarte cocheta. Este construita si mobilata cu foarte mult bun gust. Curatenia in camere este impecabila, camerista trecand zilnic si verificand totul: schimbat prosoape, luat gunoiul, verificat frigiderul si completat produsele consumate.

Curtea este frumoasa, iar in partea din spate dispune de piscina. Cred ca vara este o placere sa stai la piscina si sa asculti sipotul Cernei care trece chiar pe langa pensiune.

Nu stiu daca toate camerele, insa camera noastra a fost destul de mare. Intr-adevar pentru cazare merita sa petreci acolo un sejur.

In ceea ce priveste mancarea, pot sa spun ca preparatele servite au fost gustoase, insa sunt sigura ca au fost gatite de o gospodina si nu bucatar profesionist, acestea fiind foarte simple, gen pulpe de pui la cuptor cu piure, ceafa de porc la cuptor cu ceva garnitura, placinta de branza la care aluatul era putin cam tare, etc.

Inteleg ca ideea este de a nu se face risipa, de a oferi un meniu fix, insa nu mi se pare corect sa nu lasi posibilitatea de a alege. Micul dejun foarte firav, fara posibilitatea de a servi o cana de lapte (ceai si cafea - la cerere). Singura bautura a fost suc de portocale. La pranz, s-a oferit decat o ciorba (nu la alegere intre doua tipuri de ciorba, asa cum fac alte pensiuni care se respecta. Dimineata iti ofera doua variante de meniu si trebuie sa optezi pentru unul dintre ele), un felul doi si un dulce (diferite in cele doua zile). Am apreciat insa faptul ca aveau cafea fara cofeina si chiar de calitate, cu un gust excelent.

In ceea ce priveste organizarea sejurului de revelion, aici au fost unele aspecte care mie una nu mi-au placut.

Desi putini in turisti in pensiune (pentru ca nu are o capacitate foarte mare de cazare), regulile au fost destul de stricte. In prima seara noi ne-am retras destul de devreme pentru ca drumul a fost lung si am fost obositi insa, a doua zi am inteles ca unul dintre grupuri (oameni in jur de 40-50 de ani) a ramas in sala de mese sa joace remi si alte jocuri de societate si au ascultat muzica putin mai tare. Patronul a venit si i-a anuntat ca muzica trebuie data mai incet, iar la ora 24 sala de mese se inchide. Serios?

In seara de revelion meniul a fost foarte simplu, dar gustos, gatit de aceeasi doamna gospodina.

La capitolul muzica insa, toata noaptea au fost ascultate numai manele, pentru ca de aceasta parte s-a ocupat un alt grup de turisti. Ne-am retras si de data acesta destul de devreme intrucat fondul muzical, foarte tare, ne-a enervat. Am incercat sa socializam cu ceilalti turisti de la masa noastra, insa era imposibil sa ne auzim unii cu altii. Mi se pare normal ca la o astfel de petrecere sa se asculte toate genurile muzicale.

Pentru o astfel de noapte, gazdele nu au oferit decat cazare si un meniu foarte simplu, fara a face ceva in zona distractiei.

“Petrecerea” din a doua seara a fost, de fapt, o masa servita pe repede inainte. A inceput la ora 20 cu aperitiv, iar la ora 21.30 deja era adusa friptura (in conditiile in care a fost si peste). Farfuriile se intorceau la bucatarie aproape neatinse. La un moment dat au fost cateva persoane care au comentat ca preparatele sunt aduse mult prea repede, unele dupa altele si atunci au lasat-o mai usor. De data aceasta muzica abia se auzea.

Ma inclin in fata ospatarului, un domn la vreo 60-65 de ani, care a asigurat servirea mesei pentru toti turistii, pe toata perioada sejurului. Nu stiu acel domn cum a reusit sa faca fata, in conditiile in care toata lumea a fost servita prompt.

Desi foarte frumoasa, cu camere frumoase si cochete, eu una nu as reveni aici. Nu m-am simtit in largul meu, nu m-am simtit confortabil.

 Asa cum am spus de fiecare data, precizez si de data aceasta ca, postarile despre pensiunile la care am fost cazati, reprezinta strict parerea mea, punctul meu de vedere si nu fac reclama la nici una dintre ele.

Pe de alta parte, atunci cand dorim cazare, cautam de fiecare data pareri ale turistilor. Acestea ne ajuta foarte mult si m-am gadint ca si eu pot ajuta la randul meu.

3 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Aveți dreptate cu meniul. Ma gândesc ca și prețul nu a fost chiar mic comparativ cu serviciile...
Dar sa nu dea o cafea la micul dejun, asta e chiar de tot!
De ce doar pt bani?
Nici eu nu m-aș caza într-o unitate din aceasta unde nu se respecta un minim meniu decent, ce sa mai zic ca ați mers tocmai de revelion!

din casuta noastra spunea...

Cafea doar la cerere.
Aici a fost marea dezamăgire. Ne așteptam la altceva fiind revelion. Stau și mă gândesc, daca acum, că la un eveniment festiv a fost așa, oare cum este când mergi într-un sejur obișnuit.
Asta este. A fost o experiență.
Pretul a fost acceptabil. Consider că banii au fost pentru cazare.

Andreea Napirlica spunea...

Da, păcat!