marți, 23 ianuarie 2024

SFANTA IULIANA DIN LAZAREVO

 Pentru rugaciunile Sfantului Sfintit Mucenic Clement, episcopul Ancirei, ale Sfantului Mucenic Agatanghel si ale Sfintirlo Parinti de la Sinodul al VI-lea ecumenic, Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

ICOANA SFINTEI IULIANA A SCAPAT DIN INCENDIU

In anul 1999, am avut posibilitatea sa ajung in orasul Murom si sa ma inchin Sfintelor moaste ale Sfintei Iuliana. Aveam probleme de familie si m-am rugat ca pacea si linistea sa se intoarca in familia mea. Am tinut neaparat sa cumpar si o icoana a Sfintei, ca sa o am acasa si sa-i pot cere in continuare ajutorul si mijlocirea.

Am venit in acest pelerinaj cu un grup de colegi, cu care am inchiriat impreuna un microbuz. Cu acelasi transport trebuia sa revenim si acasa, insa cand eram aproape de orasul nostru, microbuzul a facut un accident, in urma caruia a luat foc. Grabindu-ne sa ne salvam, nu am reusit sa ne luam si lucrurile si abia dupa ce a fost stins focul, am descoperit ca, desi tot ce era in interiorul microbuzului a ars, icoana Sfintei iuliana din geanta mea a ramas intreaga.

 

(Sfanta Iuliana din Lazarevoa-Ocrotitoarea familiei)