sâmbătă, 2 septembrie 2023

LA MALUL MARII

 CONCEDIU LA EFORIE SUD (II)

Aici v-am povestit despre prima zi de concediu la mare, concediu care s-a terminat. A fost un concediu perfect. Zile cu soare, dar si cu ceva vant, insa un vant placut. Marea ne-a oferit un spectacol extraordinar: zile cu valuri spumoase, 





dar si zile in care arata ca un lac. 




Apa marii a fost extrem de calda si placuta. Am stat in apa mai mult decat copiii.

Singura melodie cu care ne-am delectat a fost muzica valurilor.

Am citit, am lucrat la un goblen inceput cu multi ani in urma si pe care l-am scos de la naftalina ca “sa il am la mine”.

Ne-am relaxat in curtea pensiunii vizionand filme in balansoar, 

am avut parte si de o piesa de teatru interactiva care ne-a placut foarte mult.

Aceasta a fost prima parte a concediului din anul acesta.

4 comentarii:

Suzana spunea...

Cand e vorba de mare, totul e perfect.
Minunate imaginile. Cat despre goblen, am unul inceput de la inceputul veacurilor, cu doar doua randuri.
L-am luat pentru imagine si nu a fost singurul, insa punctul de lucru e atat de mic, aproape imposibil de lucrat fara lumina puternica si lupa.
Sa fructifici energiile concediului, draga Ioana! O toamna faina! ❤️😘

din casuta noastra spunea...

Da, punctul de lucru este foarte mic. La mine problema este că nu văd să citesc diagramele daca nu am ochelarii, iar când cos, nu vadă dacă îi am🤣🤣🤣. Nu am cusut niciodată cu lupa, dar cred că o voi folosi pentru diagrame.
Mulțumesc frumos Suzana!
Și ție îți doresc la fel ❤️❤️.

copilarim spunea...

Ce frumos!! Cand se va mai intrema Buni ii voi arata si ei marea.. sa se bucure.
Mult spor cu goblenul :)
Pupici!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta că Buni să se întremeze și să vă bucurați împreună de mare. Mulțumesc Rux, chiar îmi trebuie puțin spor😅.
Te îmbrățișez 💗🤗!