vineri, 29 septembrie 2023

AM CITIT...

 “Doamna Harris cucereste Parisul” – Paul Gallico


Luna septembrie a fost o luna de vacanta si de relaxare. Prin urmare si cartea citita pentru Clubul de Carte, provocare lansata de Katia, a fost o carte usoara si placuta, o carte cu un mesaj optimist, pe care am achizitionat-o de la Targul de carte.

Paul Gallico, in cartea “Doamna Harris cucereste Parisul”, arata ca atunci cand iti doresti ceva cu adevarat, gasesti si solutia de a-ti indeplini visul. Eroina este o menajera londoneza in varsta de 60 de ani, vaduva, plina de veselie si bunatate, care a vazut in sifonierul unei cliente o superba rochie Dior. Din acel moment, cea mai mare dorinta a ei a fost aceea de a avea o astfel de rochie si nimic nu i-a stat in cale. Un alt mesaj transmis de autor este si acela ca atunci cand faci bine, intotdeauna gasesti bine. Bucuria de cumparare a rochiei a fost impletita cu bucuria pe care a avut-o atunci cand a reusit sa ii ajute pe altii, cand si-a facut prieteni.

Este o carte care iti aduce zambetul pe buze si pe care nu iti vine sa o lasi din mana, iar la final, iti lasa in suflet o stare de bucurie.

4 comentarii:

CARMEN spunea...

Ce recenzie frumoasa, mi ai trezit interesul. Multumesc. Poate ca voi gasi si eu cartea cumva, pe undeva 🤗
Un weekend minunat sa ai Ioana draga 😘🤗

din casuta noastra spunea...

Mă bucur mult Carmen că am reușit să îți trezesc interesul.
Și ție îți doresc la fel. Te îmbrățișez cu drag.😘😘

copilarim spunea...

Oh.. nu stiam ca este o carte! Eu am vazut filmul, acum mult timp! un film superb, cu Angela Lansbury in rolul principal.
Pupici!

din casuta noastra spunea...

Am să mă uit și eu la film.
Nici eu nu știam de ea, însă la târgul de carte m-a atras coperta.
Abia aștept să citesc și a doua parte "Doamna Harris cucerește New Yorkul".