marți, 19 septembrie 2023

LA MUNTE

 PENSIUNEA STEINHAUS SLANIC MOLDOVA

Pensiunea Steinhaus este pensiunea la care am fost cazati pe perioada sejurului la Slanic Moldova. Este o pensiunea cocheta, atat la exterior, cat si la interior, situata in imediata apropiere a parcului. Sunt convinsa ca este o pesiune veche, care a fost renovata. Proprietarii au imbinat foarte placut elementele vechi (mobilier de lemn, holurile si scarile mochetate) cu elemente moderne. Desi are doar patru etaje, pensiunea dispune de lift modern si silentios. Eu am preferat totusi scarile in spirala.🤣🤣

Camera a fost mare, luminoasa (desi situata la ultimul etaj) si foarte curata.

La parter se afla si micutul restaurant, unde se gateste ca la mama acasa. Mancaruri delicioase, cu portii generoase, la preturi accesibile. Regula casei este ca, dimineata, cei care doresc sa serveasca masa la pensiune, sa consulte meniul si sa spuna ce doresc, dar si ora la care vor servi masa.

Pensiunea dispune de parcare, dar si de un foisor unde poti servi o cafea, poti citi o carte sau pur si simplu te poti bucura de peisajul frumos.


tabloul din camera (mi-a placut foarte mult)



 

3 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Chiar o pensiune frumoasa. Se vede că omul sfințește locul. 🙂

din casuta noastra spunea...

Așa este Andreea! 🤗

Oana spunea...

Ce frumos este, Doamne, ce dor imi este sa plec si eu undeva la munte!