duminică, 3 septembrie 2023

LA MALUL MARII

 AROME 22 – UN ALT CONCEPT

Asa cum v-am obisnuit, in ultima postare din concedii, va spun despre pensiunea sau hotelul la care am fost cazati. Ca de fiecare data, precizez ca nu fac reclama pensiunilor sau hotelurilor respective, doar arat ca si in Romania se fac lucruri frumoase, ca si in Romania se poate.

Ei bine, asa cum stiti, pentru concediul la malul marii, eram clienti ai hotelului Dana din Venus, numai ca, anul acesta am considerat ca, desi serviciile sunt foarte bune, preturile sunt cam piperate. Astfel ca sotul meu (el este “responsabilul” cu cazarea) a cautat alta cazare. Si a gasit vila “Arome 22” din Eforie Sud, care nu este doar o vila ce ofera cazare si posibilitatea de a servi masa, ci ofera si relaxare si entertainment. Dar, sa va povestesc mai pe larg despre acest concept care noua ne-a placut. Speram sa devenim clienti fideli – “de-ai casei” – mai ales ca reprezinta un loc minunat pentru copii.

In ceea ce priveste cazarea, pot sa va spun ca a fost o camera mare, luminoasa, la parter. Prosoapele erau schimbate in fiecare dimineata, chiar daca uneori uitam sa le lasam jos. Cand sotul a facut rezervarea, a spus ca dorim o camera la etajul 1 (el fiind operat nu poate urca foarte multe trepte). Ajunsi la receptie, am constatat ca au omis acest detaliu, insa domnisoara de la receptie, foarte amabila a spus ca va gasi o solutie pentru aceasta problema. Si asa am fost cazati la parter, intr-o camera cu vederea la gradina pensiunii. Superba priveliștea, dar și camera.

In ceea ce priveste mancarea, ceea ce pot sa va spun este ca totul este delicios si proaspat. Meniul este actualizat in fiecare zi si contine, pe langa preparate pe baza de carne si preparate vegetariene sau pe baza de lactate.

Supa-crema de linte

Salata de icre

Supa-crema de legume 

Ciorba turceasca de vițel 

Nu lipsesc preparatele din peste. Ymmmm! Delicioase.

Hanus prajit cu sos salsa

Lufar pe plita

File de biban prajit

Barbun prajit

Sturion cu sos de capere (poza este făcută seara, când cina s-a servit langa piscina)

Pentru cei care nu doresc sa mearga la malul maii pot face plaj la piscina din curtea pensiunii. Si noi am procedat asa in ziua in care a fost sarbatoare si dimineata am participat la Sfanta Liturghie.

Curtea este plina de pomi, de multa verdeata, iar posibilitatile de relaxare sunt foarte multe: balansoar, hamac, fotolii confortabile.







Insa ceea ce mi-a placut cel mai mult este partea de entertainment de calitate. In fiecare week-end se ofera seri speciale: expozitii de fotografie, nopti cu arome tataresti, expozitii de design si arta (despre toate acestea puteti afla de pe pagina de facebook si de pe Instagram).

Noi am avut bucuria de a urmari o piesa de teatru interactiv. Este un proiect nou, ce reprezinta deocamdata un experiment, fiind vorba de un fel de tabara de vara, in cadrul careia un grup restrans de actori tineri aflati la inceput de drum sau cu mai multa experienta au pus in scena piesa “un veac de singurate”, o adaptare a romanului cu acelasi nume de Gabriel Garcia Marquez. Piesa de teatru s-a jucat cu “casa inchisa” atat vineri, cat si sambata, insa noi am avut privilegiul de a participa la repetitia generala. A fost ceva nou pentru noi ca si spectatori, a fost o experienta minunata.



Totodată, vineri și sâmbătă, cina a fost servită într-un cadru festiv.





2 comentarii:

Oana spunea...

Foarte drăguță cazarsa, mă bucur că v ati simțit bine!

din casuta noastra spunea...

A fost superb!