miercuri, 6 septembrie 2023

MFC-LA SAT

SATUL MOLDOVENESC VAZUT DIN MASINA





















11 comentarii:

CARMEN spunea...

Un loc in care pare ca timpul s a oprit. Ce imagini frumoase! Pare linistit...
Happy WW Ioana draga 😘🤗

Suzana spunea...

Frumoase imaginile! Le-ai reusit chiar clare.
Mie imi ies destul de miscate fiind in masina...

Happy WW, draga Ioana! ❤️😘

MNiko spunea...

Chiar frumoasă viața la sat. Mulțumim pentru imaginile grăitoare!

din casuta noastra spunea...

Carmen, chiar este liniștit. Oamenii au alt ritm de lucru, mai calm. Nu că noi, care parcă ne aleargă cineva. O zi frumoasă îți doresc și eu.🤗🤗❤️

din casuta noastra spunea...

Mă bucur că îți plac. Îți doresc o zi frumoasa Suzana!🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Cu mare drag Mniko!🤗🤗

Stef Rof spunea...

Până în acest an eu credeam că Moldova nu e pe harta țării noastre. 😆Însă viața m-a trimis de două ori în acest an la ei, iar acum am o altă viziune despre ce înseamnă Moldova.
O zi frumoasă îți doresc! 😇

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Stef. Și ție îți doresc o seara frumoasa!

Corina spunea...

Ce imagini frumoase ai prins!

copilarim spunea...

Viata la sat nu e usoara dar tare mi-ar placea un loc frumos, curat, cu vecini cumsecade.. fara poluare.. eh... ca in copilarie, cand mergeam la bunici :D
happy azi

din casuta noastra spunea...

Rux, asa e viata la tara este putin mai grea, insa este foarte frumoasa. Eu una, visez, ca si bunica, sa am o casuta si sa astept nepotii. O seara frumoasa iti doresc.😘