duminică, 18 februarie 2024

PUZZLE

 "Alba că zăpada"

Citind acum vreo două săptămâni la Rux pe blog despre puzzle, in seara aceasta, cat timp fiica mea i-a pregatit pe copii pentru noapte, eu am luat vechiul lor puzzle cu "Alba că zăpada" și l-am făcut. Nu este lipit, doar am așezat piesele.

Este un puzzle micuț, cu 200 de piese. Săptămâna viitoare, după ce nepoțeii merg la ei acasă, voi incerca sa îl lipesc. Abia aștept să văd dacă îmi iese.

Însă, inainte de a fi lipit, trebuie sa caut în mulțimea de puzzle micuțe, piesa lipsa.
Mi-a plăcut, m-am delectat și mi-am adus aminte de anii tinereții, când făceam aceste puzzle-uri împreună cu copiii.


10 comentarii:

MNiko spunea...

Să te inscrii cu el și în Clubul nostru de puzzle (https://mniko.blogspot.com/p/puzzle-club.html)

Felicitări!

din casuta noastra spunea...

Sigur.
Mulțumesc frumos Mniko!🤗🤗

Andreea Napirlica spunea...

Ce amintiți plăcute, doamna Ioana.
Deodată m-am dus si eu în copilăria mea și am reproiectat serile de diafilme cu părinții și fratele meu...
Mulțumesc frumos pentru această postare!

din casuta noastra spunea...

Cu mare drag Andreea!😘😘

oanaroxana.ro spunea...

Wow, ce tare este acest puzzle!!

din casuta noastra spunea...

Este foarte vechi, cred ca are 24-25 ani, insa foarte frumos.

copilarim spunea...

Ce frumos este!! Chiar deosebit! :) Tin pumnii sa gasesti piesa lipsa!
Pupici cu drag :D

din casuta noastra spunea...

Mă bucur că îți place. Doamne ajuta! Cred că este la un alt puzzle, însă nu am timp sa o caut.

Mihaela Toilă spunea...

Poti să desenezi piesa lipsa, dacă nu o găsești!
Este foarte frumos puzzle tău!

din casuta noastra spunea...

Minunata idee mi-ai dat Mihaela. Multumesc frumos!