luni, 12 februarie 2024

FILM

 “Farul lui Moriah’

 



In week-end, pe Diva, am vizionat filmul “Farul lui Moriah”, o comedie romantica savuroasa. O frumoasa poveste de dragoste, spre final chiar doua povesti, impletita cu cateva situatii comice.

Pe o insula, intr-un sat frantuzesc parca desprins din cartile de povesti, locuieste Moriah, o tanara artista care, cu mult talent si dragoste, prelucreaza artizanal lemnul. Cel mai mare vis al ei este acela de a cumpara si restaura casa de la far, casa in care au locuit bunicii ei.

Pe insula ajunge Ben, un arhitect american care nu stie nici un cuvant frantuzesc. Cei doi se intalnesc intr-un mod foarte inedit: Moriah merge cu bicicleta si il loveste pe Ben. Cand acesta este foarte revoltat, ea ii arata un afis in care spune ca biciclistii au prioritate.

Daca raman impreuna sau nu, daca Moriah reuseste sa achizitioneze si sa restaureze casa in care au locuit bunicii, care este a doua poveste de dragoste, va las pe voi sa aflati.

6 comentarii:

Anca M spunea...

Nu stiu de unde gasesti toate filmele astea, dar fiecare recomandare este deosebita! Multumesc!

Tandreţe spunea...

L-am văzut!
Povestea e frumoasă și peisajele sunt superbe!

din casuta noastra spunea...

Cu drag Ancuța!🤗

copilarim spunea...

Chiar voiam sa zic ca, din cate imi amintesc, cand mai aveam si eu cablu si ne uitam pe Diva, erau decoruri frumoase si in general un climat placut prin filemele lor. Imi amintesc ca vazusem intr-un an un film de mai multe ori :))) - tot o comedi era.. - niciodata nu reuseam sa il prindem de la inceput.

Pupici!

Corina spunea...

L-am vazut si eu tot duminica. Mi-a plăcut mult!
O saptamana linistita si voioasa!

din casuta noastra spunea...

A fost superb.
Și ție îți doresc la fel Corina.❤️❤️