luni, 5 februarie 2024

APERITIVE

 Humus de mazare 


A.  Avand in vedere ca si eu si sotul trebuie sa tinem regim, incerc tot felul de retete care sa fie apetisante si delicioase. Una dintre ele este humusul de mazare. Este racoritor si, in acelasi timp, satios. Servit sub forma de tartine, cu paine de casa, este un deliciu. Si nu are gluten.

Ingrediente: 250 gr mazare congelata, 250 gr naut fiert, 2-3 linguri ulei, 3-4 catei usturoi, zeama de la o jumatate de lamaie, 50-60 ml apa, 1 lingura tahini, sare si piper.

Mod de preparare:

-mazarea se pune intr-un castron si se adauga apa clocotita. Se lasa cinci minute, dupa care se scurge.

-se pun toate ingredientele in vasul robotului si se amesteca pana se obtine o crema fina.

9 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Mult succes la regim. E foarte dificil...

Tandreţe spunea...

Mulțumesc,Ioana!
Spor, sănătate și bucurii!

MNiko spunea...

Dieta mea are interdicție mazărea, iar năut nu știu să fi mâncat vreodată. Cel puțin eu nu am preparat nimic din năut. Dar e o idee bună de notat pentru când vom reveni la toate alimentele.
Să vă fie de bine și succes cu regimul pe care trebuie să-l țineți.

copilarim spunea...

Vai... dar ce bine arata!!!
Imi place tare mult mazarea. Nu prea s-a facut aul trecut - am pus insa la congelator cateva pungute. Cred ca voi scoate cat de curand una! :D
Multumiri pentru idee :*!
Pupici!

din casuta noastra spunea...

Andreea, meniu de post, la care mai adaug peste și ouă. Am inceput mai devreme Postul Sfintelor Paști.😀.

din casuta noastra spunea...

Cu drag Lili.
Și ție îți doresc la fel.🤗

din casuta noastra spunea...

Mniko, nici eu nu am introdus în alimentație de mult timp năutul, însă este o varianta mai dietetica la fasole.
Mulțumesc frumos. Și ție îți doresc succes cu dieta.
O zi frumoasa 💰🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Cu mare drag Ruxo.
Să-mi spui dacă ți-a plăcut.
Te îmbrățișez 🤗

Luiza spunea...

Pofta mare!