duminică, 11 februarie 2024

CARTEA CALATOARE

 “ADULTII ASTIA” DE CAROLINE HULSE


 Mihaela, pe blogul ei, a initiat un joc interesant, o invitatie la lectura sub denumirea “Cartea calatoare”. Mi-a placut ideea si, desi stiu ca, din lipsa de timp, nu pot citi foarte repede, am ales sa particip la acest joc. Astfel, am primit cartea “Adultii astia” scrisa de Caroline Hulse.

Cartea are un subiect inedit: parintii lui Scarlet, o fetita de numai 7 ani, fiind divortati isi doresc ca, de Craciun, fiica lor sa nu sufere, sa fie impreuna ca o familie. Astfel, ei hotarasc sa petreaca impreuna cu fiica lor si cu actualii parteneri un week-end prelungit la cabana de la Happy Forest.

In prima parte a cartii autoarea combina descrierea personajelor si incercarea acestora de a se cunoaste mai bine, cu diverse note luate de politia care se straduieste sa rezolve un incident petrecut la cabana in acea perioada.

Abia in partea a doua a cartii aflam care este acest incident: un adult a fost ranit pe terenul de tir cu arcul.

Daca a fost o idee buna sau nu week-endul prelungit, ce adult a fost ranit si cum se termina intreaga poveste va las pe voi sa afleti citind cartea.

Este o carte usoara, dar care, in acelasi timp, iti trezeste curiozitatea, astfel ca nu reusesti sa o lasi de mana pana cand nu o termini (sau abia astepti sa gasesti un moment liber, cat de scurt, ca sa te intorci la ea😃).

6 comentarii:

copilarim spunea...

Mi-a placut tare mult cartea - initial am citit-o destul de rapid (atat de repede si pe apucate incat nu am realizat la iinceput ca actiunea se petrece in Anglia si nu reuseam sa fac filmul cartii - crezand ca e vorba de America. Nu se lega :)).
Bine ca nu a durat prea mult confuzia.

Eu o recitesc acum - pentru ca o citesc cu Buni si Mami. Si fiind intr-un ritm mai lent tot fac descoperiri interesante. Imi aminteste putin de cartile pentru copii, care au tot felul de mesaje pentru adulti in ele. Tot asa si cartea asta, se citeste repede, aparent e simpla, dar are tot felul de aluzii si detalii interesante prin ea :D

pupici cu drag!!

din casuta noastra spunea...

Rux, mie mi se pare și puțin psihologica prin felul în care analizează fiecare personaj.
Eu m-am obișnuit puțin cam greu cu prietenul imaginar al lui Scarlett, iepurele Posey.
Te îmbratisez și îți doresc o zi frumoasa.🤗

CARMEN spunea...

aaaa.... asa deci, si tu ai fost invitata sa faci recenzie cartii! Frumos frumos - ma bucur ca ti-a placut acest roman. Este intr-adevar o lectura usoara pentru vacanta!
Numai bine, Ioana draga!

din casuta noastra spunea...

Daa, am fost invitata după ce am citit recenzia ta și am spus că am pus-o pe lista🤗. Îți mulțumesc pentru recenzie, pentru că așa am descoperit o carte frumoasa și ușor de citit.
O seara frumoasa Carmen❤️!

Tandreţe spunea...

Aștept să-mi "cadă" în mână!
Am citit despre ea și cred că merită citită!
E o provocare și mai mare s-o recitești alături de alți adulți din familie!
Super provocarea!

din casuta noastra spunea...

Lili, abia astept sa-ti "cada" in mana, sa o citesti si sa povestesti despre ea.