luni, 19 februarie 2024

BRIOSE

  Briose cu dovleac

P.   Pentru ca nepoțelul nostru este în vizită, am gătit împreună cu el.... brioșe. Am ales sa facem brioșe fără gluten, fără zahăr și fără oua ca să putem manca toți.


        Ingrediente: 120 gr faina mix C pentru patisserie de la dr Schär (aceasta faina se poate inlocui cu faina obisnuita cu gluten); 100 gr faina de migdale; 3 linguri seminte chia; 2 linguri sirop de artar; 1 plic praf de copt; 1 lingurita de scortisoara; 250 gr piure de dovleac copt; esenta de rom; 120 ml lapte; 100 ml ulei.

     Mod de preparare:

-        Intr-un castron se pune faina de la dr. Schär, faina de migdale, semintele de chia, praful de copt, un praf de sare si scortisoara si se amesteca.

-        Intr-un alt castron se amesteca piureul de dovleac, siropul de artar, uleiul si laptele.

-        Se combina ingredientele uscate cu cele umede si se amesteca.

-        Se pune aluatul in tava de briose pregatita cu hartiile sepciale si se coc timp de 20 minute la 2000 C.

-        Deasupra se pot pune seminte de dovleac.

-        Se scot din tava si se lasa la racit pe un gratar.

4 comentarii:

MNiko spunea...

Foarte interesanta rețetă. Sa va fie de bine.

din casuta noastra spunea...

Mulțumim Mniko.
Sa ai o zi frumoasa

Luiza spunea...

O reteta minunata! Imi place mult siropul de arțar, eu il folosesc si la terciul de ovăz.

din casuta noastra spunea...

Matei adora siropul de arțar.
Am tot citit rețete cu terci de ovăz, însă nu am făcut niciodată. Îl pun pe lista să-l incerc săptămâna viitoare.