marți, 13 februarie 2024

BUNATATI

 Fursecuri cu susan

Aceste fursecuri se fac foarte repede, nu conțin gluten și nici zahar și nu sunt crocante. Sunt delicioase și pot fi consumate și de copii.

Ingrediente: 150 gr banane, 1 lingura sirop de artar, 200 gr seminte susan, esenta vanilie, un praf de sare.

Mod de preparare:

-se prajeste susanul; se paseaza banana si se amesteca cele doua ingrediente foarte bine; se adauga un praf de sare si ½ lingurita esenta vanilie, apoi se amesteca totul.

-intr-o tava tapetata cu hartie de copt se formeaza fursecuri folosind forme speciale;

-se coc la temperatura de 1300 C timp de 50-60 minunte sau pana se auresc.

- se pun pe gratar pentru a se raci.

6 comentarii:

Luiza spunea...

Pofta mare! Ce idee bună! Fac si eu dulciuri sănătoase din seminte sau oleaginoase, sunt bune si pt post.

din casuta noastra spunea...

Mulțumim!
Și eu tot la rețetele de post le-am trecut.🤗

CARMEN spunea...

wow, asta da reteta tac-pac! daca zici ca sunt gustoase, o sa preiau reteta cu drag ♥ Multumesc. Peste doua saptamâni avem la serviciu un prânz Potluck (fiecare aduce un fel de mancare facut de casa - nu cumparat! - si se pune pe masa comuna, toata lumea poate sa guste ce doreste) O sa iti spun cum mi-a iesit si cum le-a placut colegilor ♥ Te pup

copilarim spunea...

Ce bine arata!!!!
Sper sa gasesc niste banane bune (nu din acelea care au textura de cauciuc.. 😅)
Si susanul imi place :)
Pupici!

din casuta noastra spunea...

Sunt delicioase.
Abia aștept să îmi spui părerea colegilor.
Zi frumoasa și concediu plăcut❤️❤️.

din casuta noastra spunea...

Iar combinația este foarte gustoasa Rux.
Abia aștept să le faci și să îmi spui daca ți-au plăcut.
Pupici ❤️.