sâmbătă, 17 februarie 2024

POVESTIRE

 Pentru rugaciunile Sfantului Mare Mucenic Teodor Tiron, ale Sfintei Mariamna si ale Sfintilor Imparati Marcian si Pulheria, Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

Dragostea. Bunatatea. Iertarea

Doi oameni se certau. Adica, la drept vorbind, numai unul il certa pe celalalt. Zicea:

-Ce? Credeai ca am fost sincer cu tine? Nu eram, ci radeam de tine.

Celalalt, blaijn, cu bunatate privind la el, raspunse:

-Stiam.

-Iti aduci aminte cand iti spuneam ca tin la tine? Minteam.

-Stiam…

-Cand te-am imprumutat am facut-o ca sa te umilesc.

-Stiam…

-Te-am inselat cand ti-am spus ca te admir pentru activitatea si succesul tau.

-Stiam…

Cel ce lovea atat de crud intr-un suflet de om, se opri dintr-o data ca fulgerat de o putere nevazuta. Cascand ochii, sopti:

-Cum, tu stiai de toate astea, si-ai tacut?

-Da…

-Si nu m-ai urat?

-Nu. Te-am iubit.

Cei doi se privira. Ceva se prabusea intr-un suflet. Omul cazu naruit la pamant si hohotind de plans, abia putu rosti:

-Ma poti ierta?

Celalalt, plin de bunatate, cu lacrimile pe gene, ii puse mana pe crestet, spunandu-i incet:

-De vreme ce te iubeam, te-am si iertat.

 

(Istorioare moral-religioase)

 

3 comentarii:

J. S. Vila spunea...

This is a very good moral story between two persons. There are a big teaching Inside the story.

Daniela spunea...

Ce pildă frumoasă, dragă Ioana! Ce putere are dragostea!
Domnul să ne ajute și nouă să putem iubi în acest fel, să iertăm și să uităm.
Noapte cu pace și duminică binecuvântată! 🤗❤️

din casuta noastra spunea...

Așa sa ne ajute Dumnezeu!
Și ție îți doresc la fel Daniela!🤗🤗