miercuri, 28 februarie 2024

POVESTIRE

 Pentru rugaciunile Sfantului Cuvios Vasile Marturisitorul, Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

APARATELE MEDICALE (I)

Parintele Nectarie spunea si acestea:

-Intr-o zi, o femeie mahomedana din satul Daburia, de la marginea muntelui, a urcat cu copilul in brate pe Tabor si apropiindu-se de batranul i-a spus, palngand:

-Fa mila cu mine, parinte, si citeste copilului meu ca este bolnav de moarte!

-De ce vii la mine, i-a zis el, preot crestin fiind eu? Du-te la popa vostru si la doctori.

-Nu ma duc la nimeni altul. Eu am venit la Dumnezeu si la sfintia ta si cred ca de vei citi fiului meu se va face sanatos. Iar parintele, vazand credinta ei, a binecuvantat si a sfintit apa, apoi a stropit copilul, i-a citit cateva rugaciuni, l-a insemnat cu semnul Sfintei Cruci si a zis:

-Crede in Dumnezeu, femeie, si mergi cu pace, ca fiul tau sanatos se va face.

Intr-adevar, cum a ajuns acasa, copilul s-a facut sanatos. De bucurie, femeia a spus minunea acesta in tot satul.

(Patericul romanesc-Arhimandritul Irinarh Roseti)

(Patericul adolescentului-Pr.prof Adrian Chiaga, prof. Cristina Chiaga)

Niciun comentariu: