duminică, 4 februarie 2024

ATELIER DE CERAMICA

 ATELIER DE OLARIT

Ieri le-am facut o surpriza copiiilor de la Centrul Educational. Am invitat un domn din Buzau pentru a le arata cum se fac produsele din ceramica. De fapt, pentru a le arata cum se lucreaza cu roata olarului.

La început le-au fost prezentate diverse obiecte ce pot fi realizate din lut.

Ulterior, au primit un bulgăraș de lut și au fost învățați să facă un coșuleț.






La final, partea cea mai frumoasa: lucrul la roata. Fiecare copil a încercat să facă la roata un mic castronaș.





Bucuria a fost foarte mare, copiii plecând acasă entuziasmați.


14 comentarii:

Suzana spunea...

Si eu as fi plecat entuziasmata. Un atelier minunat.
Este atat de frumos ceea ce faci, draga Ioana!
O saptamana usoara! ❤️😘

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Suzana.
Și ție îți doresc o săptămână ușoară.❤️❤️

Tandreţe spunea...

Frumos!
Ce bucurii le faci!
Domnul să-ți ajute în toate pentru bucuria celor mici!

MNiko spunea...

Chiar o actiitate foarte interesanta, mai ales pentru copii. Felicitări pentru organizarea ei.

CARMEN spunea...

ce frumooos! o asemenea experienta nu o vor uita niciodata! Cu siguranta vor dori sa reia aceasta indemanare!
Minunata postare! O saptamana minunata Ioana draga!

copilarim spunea...

Chiar frumos! In copilarie incercam sa facem la mare castele din nisip, decorate cu nisip ud...ce ne mai placea. Erau foarte diferite si cochete fata de cele obisnuite.:))
Mi-ar fi placut sa incerc si eu sa modelez lut. Acum nu stiu daca as mai putea ... desi cred ca ar fi o sansa :)
Pupici!! si Felicitari 💗

(ps daca cumva s-a dublat mesajul imi cer scuze - au fost ceva erori si nu se publica asa ca am zis sa il rescriu)

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta! Mulțumesc frumos Lili.🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Mniko!🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Carmen.
Și ție îți doresc la fel.🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Rux, lutul se poate modela la orice vârstă. Iar lucrul cu lut, da o stare excepțională.
Mulțumesc frumos!
Te îmbrățișez!🤗🤗

Andreea Napirlica spunea...

Felicitări pentru tot!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Andreea.
Te îmbrățișez cu drag 🤗

Luiza spunea...

Si mie mi-ar fi placut un astfel de atelier.
Felicitări pentru toate aceste activități frumoase!

din casuta noastra spunea...

Într-adevăr, a fost foarte interesant.
Mulțumesc frumos.❤️