joi, 15 februarie 2024

AM CITIT

 Sfânta Iuliana din Lazarevo - ocrotitoarea familiei

(sursa imagine: internet)

Cand am fost in vacanta la Bran, am vizitat mănăstirea Sfântul Efrem cel Nou și de la pangarul manastirii am achiziționat câteva cărți, printre care și cartea "Sfânta Iuliana din Lazarevo, ocrotitoarea familiei". De Sfânta Iuliana am auzit prima dată, cu câțiva ani în urmă, când i-am citit acatistul. Mi-a plăcut foarte mult și Sfânta mi-a rămas în suflet. 

La un moment dat, am cerut ajutorul Sfintei Iuliana într-o problema legata de copiii noștri și aceasta nu a întârziat să ne ajute.

Cartea este scrisa de unul dintre fii Sfintei. Este o carte care, în câteva pagini, arata viata Sfintei Iuliana, model de mama și soție, model de femeie creștină, iubitoare de Dumnezeu și de cei năpăstuiți. Chiar și în vremuri grele, de foamete, nici un sărac nu pleca de la poarta ei nemiluit. Îngrijea cu multa dragoste pe cei bolnavi.

Vă las pe voi sa descoperiți viața Sfintei Iuliana, felul cum ea a trăit.

Sfânta Iuliana este ocrotitoarea familiei, ajutând in special mamele și copiii.

Sfânta Iuliana din Lazarevo, roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

6 comentarii:

copilarim spunea...

Ce frumos! Iti multumesc pentru recomandare! Voi incerca sa gasesc si eu povestea vietii Sfintei.
Pupici!!

din casuta noastra spunea...

Rux, te rog să îmi dai adresa ta (nu o voi publica) și îți trimit eu cartea.🤗❤️

Luiza spunea...

Amin!
O sa caut si eu cartea cand voi mai ajunge la Man Sf Efrem.

din casuta noastra spunea...

Luiza, daca îmi dai adresa, îți voi trimite cartea.

Andreea Napirlica spunea...

Cuvioasa Maica Iuliana, roagă-te lui Dumnezeu pentru noi!

din casuta noastra spunea...

Amin!