marți, 27 februarie 2024

POVESTIRE

 Pentru rugaciunile Sfintilor Cuviosi Marturisitori Procopie si Talaleu, Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

 APARATELE MEDICALE

Intr-o seara rece de iarna, stateam la masa cu toata familia. Dupa ce am servit cu totii bucatele atent pregatite de mama, parintii s-au tras mai aproape de mine si mi-au povestit un lucru minunat ce s-a intamplat in viata mea.

Aveam doar doua luni atunci. Parintii au mers cu mine la bunici, in satul vecin. Seara s-au pregatit de culcare, au aprins soba pe gaze si ne-am culcat cu totii linistiti.

In jurul orei trei, in puterea noptii, eu am inceput sa plang. Mama a incercat sa se ridice, dar avea mari dureri de cap si ameteli ce o faceau sa nu poata nici sa se tina pe picioare. Tata m-a luat in brate si m-a dus la bunica in camera.

In scurt timp am plecat la spital. Cand am ajuns ne-au facut analize si alte investigatii, apoi am fost pus la un aparat. Plamanii mei erau intoxicati cu gazul ce scapase in camera de la soba. Eram in pericol de moarte. Aparatele aratau un procent de 98% intoxicatie. Scoteau un sunet tipator aratand pericolul. Medicii s-au alarmat, ne-au trimis la mai multe spitale din Oas, gandind ca aparatele nu functioneaza corect, dar…. toate aratu la fel.

Parintii mei si-au adunat putin fortele si s-au rugat Domnului. Usor-usor am inceput sa imi revin. Atunci ei au inceput sa planga si sa multumeasca lui Dumnezeu pentru marea minune. Medicilor nu le venea sa creada. Unul dintre ei s-a apropiat de parintii mei si le-a spus ca acest lucru nu poate fi decat o mare minune.

Acum, la 12 ani, multumesc Domnului ca sunt sanatos si ca ne ocroteste in fiecare zi. Multumim pentru toata iubirea sa.

(Ruben C, 12 ani, Livada, Satu-Mare)

(Patericul adolescentului-Pr.prof Adrian Chiaga, prof. Cristina Chiaga)

Niciun comentariu: