marți, 20 februarie 2024

JURNAL DE BUNICA

 Cel mai prețios timp

Azi am fost bunica cu norma întreagă, ceea ce mi-a adus multa bucurie în suflet. Toată noaptea micuțul Alexandru a fost agitat. Colicii și un început de viroza l-au necăjit tare mult. Pentru ca fiica mea sa reușească să se odihnească, dimineața devreme am luat puiul mic langa mine. Astfel, până când s-a trezit Matei, am petrecut amândoi dimineața dormind sau plimbandu-ne încetișor prin casa. Ce dulce e somnul plin de grija langa nepoți.

Când Matei și mămica lui s-au trezit, l-am lăsat pe Alexandru cu mami a lor, iar împreună cu Matei am pregătit micul dejun (ii place foarte mult să facă smoothie și, când este făcut de el îl mănâncă cu multa plăcere) atât pentru el, cât și pentru mami.

Ne-am jucat, am făcut împreună brioșe și și-am spălat jucăriile.




Seara, tot împreună am făcut floricele la "tuși".

Îngerașii bunicii dragi.❤️❤️



9 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Cât sunt de frumoși, nepoțeii!
Cred ca Alexandru va seamănă, buni Ioana🥰🤗🙏
Multă sănătate tuturor!

Tandreţe spunea...

Ce binecuvântare si pentru voi, dar și pentru Andreea! Si pentru nepoți!
Domnul să vă țină sănătoși și în bucurie!

din casuta noastra spunea...

Multumim frumos Andreea! Si voua va dorim la fel.😘
Bucurie si sanatate si la voi Lili!😘

copilarim spunea...

Cat sunt de draguuuti! Ce diferenta de varsta este intre ei? :) Imi amintesc de nepoteii mei cand eru mici (acum au crescut.. ce mai.. dar tot mici sunt pentru mine, hihi). Aboa astept sa vina pe aici, chiar si 2 zie si e bine. Ca asa departe sunt.
Pupici si multa sanatate :)

din casuta noastra spunea...

Rux, intre ei este diferenta mica, doar de un an si 8 luni.
Te imbratisez cu drag!😘😘

Luiza spunea...

Ce zi minunata ai petrecut, și chiar dacă ai dormit cu grija, grija puilor dragi este o grija dulce care umple sufletul de bucurie!
Ce n-as da și eu pentru încă o zi cu bunicile mele!
Sa va trăiască puii frumosi si nazdravani!

din casuta noastra spunea...

Și eu îmi aduc aminte cu drag de bunici.
Mulțumim frumos Luiza!❤️

oanaroxana.ro spunea...

Ce frumos, sa va traiasca!!!

din casuta noastra spunea...

Multumim frumos Oana!😘😘