duminică, 18 februarie 2024

POVESTIRE

 Pentru rugaciunile Sfantului Ierarh Leon cel Mare, episcopul Romei, Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

Frangerea de sine

Un credincios veni intr-o zi la preot sa-i spuna ce sa faca pentru a se birui pe sine, caci iata, zise el, imi asupresc femeia. Pe cand ea este buna, eu sunt rau. Pe cand ea se roaga, eu injur. Pe cand ea e cuminte, eu sunt un stricat. Pe cand ea sta acasa, eu stau mai mult la carciuma; eu sunt risipitor, ea-i strangatoare. Si tot ce fac ca sa ma birui si sa fiu ca ea nu pot sa izbutesc. Preotul il asculta si apoi ii zise:

-Ferice de tine, omule ca-ti dai seama de asta. Un singur lucru iti mai trebuie: sa spui acestea Domnului Hristos si sa-i ceri ajutorul.

-Cum, parinte?

-Spovedindu-te.

Omul ingenunche, se marturisi Domnului prin duhovnicul sau si asa s-a biruit pe sine.

 

(Istorioare moral-religioase)

Niciun comentariu: