sâmbătă, 3 februarie 2024

FINAL DE IANUARIE

 BUCURIILE LUNII IANUARIE

 S-a incheiat prima luna a anului – luna ianuarie - o luna plina de bucurii:

-am fost la Tismana si la mormantul Cuviosului Gherontie;

-am participat la hramul Sfantului Ioan Botezatorul;

-in urma controlului de un an de zile la clinica din Cluj, sotul este foarte bine, a primit pentru inca o luna doar un tratament de intretinere, iar eu stiu la ce sunt alergica (la foarte multe lucruri, in principal la tot ceea ce este chimic). Am primit tratament pentru dezintoxicare si desensibilizare ogranism;

-am fost cateva zile la Bran unde ne-am odihnit si ne-am bucurat din plin de zapada;

-mama se reface foarte bine in urma operatiei de bypass coronarian. Abia astept sa vad ce spune medicul cand va merge la consult la inceput de februarie.

-am reusit sa ii fac parastas bunicii sotului, din partea tatalui, dar si matusii si unchiului meu. Dumnezeu sa-i ierte;

-in urma controlului cardiologic pe care l-am facut, dau Slava lui Dumnezeu ca la mine nu sunt probleme cardiologice, iar la sotul meu sunt probleme foarte mici. A primit tratament pentru tensiune si recomandarea de a mai slabi putin;

 

Slava lui Dumnezeu pentru toate!

8 comentarii:

Daniela spunea...

Slavă Domnului și Maicii Sale pentru purtarea de grijă! Ați avut o lună binecuvântată, dragă Ioana. Dumnezeu să vă înmulțească bucuriile și să vă dăruiască multă sănătate! 🤗❤️

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta! Și ție îți doresc la fel Daniela ❤️🤗.

CARMEN spunea...

Sanatatea este cea mai de pret, sa aveti parte de cat mai lung timp fara afectiuni! Daca ai sanatate, te poti ocupa de toate celalalte, de serviciu, de treburi casnice, de obligatii de familie si de concedii sau relaxari.
Numai bine Ioana draga! 🤗💕

din casuta noastra spunea...

Mulțumim frumos Carmen.
Și ție îți doresc sănătate multa.🤗🤗

oanaroxana.ro spunea...

Multa sanatate! O luna cu plimbari, cu vesti bune dar si incercari! O luna plina as putea spune, dar iti doresc un an ferit de alte incercari cu sanatatea! Doamne ajuta!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Oana. Și ție îți doresc un an plin de bucurii și împliniri.🤗

Luiza spunea...

Ce luna frumoasa si cu vesti bune, ati inceput anul bine! Ma bucur ca sotul tau si mama ta sunt bine, va doresc tuturor multa sanatate! Dumnezeu sa ii ierte pe cei adormiți!

din casuta noastra spunea...

Amin!
Și ție îți doresc multa sănătate Luiza!❤️