joi, 12 ianuarie 2023

REALIZARI

 BORCANUL CU REALIZARI

Anul 2022 a fost al patrulea an al borcanului cu realizari. Despre borcanul cu realizari am povestit aici

La inceput de an chiar am uitat sa-l deschid, asa ca aseara, impreuna cu al meu sot, am facut o ultima “analiza” a anului ce tocmai a trecut, inainte de a ne aseza la film.


Anul 2022 a fost un an al marii bucurii: am devenit bunicii lui Matei. Totodata, odata cu increstinarea micului pruncut, copiii au facut si petrecerea de nunta. Multa bucurie a fost in sufletul nostru, al tuturor.

Il putem numi un an al voluntariatului si al actiunilor pentru suflet. Am incercat, si sper ca am si reusit intr-o mica masura, sa-I multumim lui Dumnezeu pentru toate cate ne da: am participat la hramuri, ne-am adus aminte de bunici si le-am facut cate “un abur” cum spune parintele duhovnic. Tot cu ajutorul bunului Dumnezeu am reusit de am facut un parastas pentru strabunicii nostri.

Plimbarile au ocupat si ele un loc fruntas.

Am inceput cu sejurul de la Bran din ianuarie, dupa care au urmat, sejururile de la Conacul Secuiesc, Venus si Oltenia, minivacantele de la Varbilau si de la Iasi si am terminat anul cu revelionul la Buzau

Desi nu ne-am asteptat, in anul ce tocmai a trecut, am reusit sa facem si ceva investitii: am intabulat casa de la tara si am reusit sa facem bransamentul la gaze. In martie cand am facut solicitarea pe portalul Distrigaz toata lumea ne spunea sa avem rabdare ca pana ajungem la finalizare bransament dureaza in jur de 2 ani, lucru care ne-a bucurat, pentru ca nu eram pregatiti ca lucrarea sa se faca repede,  asa ca ne-a luat cam prin surprindere executia lucrarii, cu finalizare pe 15 decembrie.

Si, spre bucuria mea, a fost un an in care chiar am lucrat: paturele, bentite, snuduri si un pulover. Din pacate nu am reusit sa le fac fotografie la toate.

 




sursele de inspiratie pentru aceste frumoase modele au fost:

https://www.youtube.com/@violettehappyneedles

https://www.youtube.com/@CraftCrochet


Slava lui Dumnezeu pentru anul ce s-a incheiat.

 

7 comentarii:

Daniela spunea...

Slavă lui Dumnezeu, Ioana!
Ați avut un an frumos și bun, și plin de realizări.
Să vă trăiască nepoțelul, iar copiii să fie sănătoși și să ducă o viață frumoasă înaintea Domnului!
Și voi să fiți sănătoși și să vă bucurați de familia voastră minunată!
Îți mulțumesc că ne-ai luat și pe noi în plimbările voastre de-a lungul anului! Așa m-am simțit citind postările tale, ca și cum aș fi fost împreună cu voi.
Cât despre lucrușoarele lucrate de tine, sunt superbe. Felicitări!

Andreea Napirlica spunea...

Cat de frumoase sunt bentițele! Aveți un har deosebit de reușiți să lucrați așa de frumos!
Sa vă bucurați de frumoasa familie și să fiți cu toții binecuvântați cu tot ce este mai frumos!

din casuta noastra spunea...

Asa este Daniela, a fost un an frumos pentru care ii dam Slava lui Dumnezeu. Si tie sa iti traiasca copilasii, sa te bucuri de ei, sa le daruiasca Dumnezeu bucurii si realizari.
Si tie iti doresc sanatate alaturi de sotul tau si de toti cei dragi.
Postez despre plimbarile noastre pentru a arata ce tara frumoasa avem. Nu contest frumusetea altor tari, pentru ca totul este creatia lui Dumnezeu, dar ma doare sufletul cand vad ca frumusetea tarii noastre nu este apreciata, cand nu este apreciata munca oamenilor din turism. Sunt si situatii in care nu este totul asa cum trebuie sa fie, insa sunt convinsa ca nicaieri nu este perfect. Are Ancuta o vorba: depinde cu ce ochi vedem ceea ce este in jurul nostru. Imi doresc ca lumea sa vada cu alti ochi locurile minunate ale tarii.

Multumesc frumos Andreea. Si tie iti doresc la fel: sa te bucuri de frumoasa ta familie si sa va binecuvinteze Dumnezeu cu de toate.

Tandreţe spunea...

Imi place ideea cu borcanul cu realizări!
Incerc, de anul acesta, un borcan cu binecuvântari!
Sa aveți un an cu sănătate, impliniri, călătorii, bucurii mari și mici!
Tuturor, toate cele de folos!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta. Si tie iti doresc la fel Lili.
Abia astept sa ne spui mai multe despre borcanul cu binecuvantari. Este o idee tare frumoasa.

Corina spunea...

Super ideea borcanului! Am o cutie de craciun simpatica si cred ca o fac de realizari/binecuvantari.
Betita albastra e cea care mi-a adus-o mie Mos Craciun? E foarte fain lucrata si e calduroasa! Multumeeeeeeesc! Si spor la lucru!
Sa ai un an cu un borcan mai mare!
Si multe povesti cu Matei anul asta!

din casuta noastra spunea...

Corina, ma bucur mult ca iti place bentita si este de folos. Si tie iti doresc spor la toate proiectele tale.