luni, 2 ianuarie 2023

RUGACIUNE

 

Rugaciunea copiiilor pentru parintii lor

Dumnezeu al bunatatii, care mi-ai dat parinti, prin care am avut parte de binecuvantarile Tale. Iti multumesc Tie pentru viata care mi-ai dat-o prin ei, si pentru ca le-ai dat putinta sa aiba grija de mine.

Ma rog Tie, cu smerenie, pentru sanatatea si pacea lor.

Indelung rabdatorule Dumnezeule, primeste multumirile mele pentru binecuvantarile date parintilor mei. Atotputernicule, ai mila de ei in continuare si iarta-le pacatele.
In bunatatea Ta, rasplateste-i pentru grija si dragostea care mi-au aratat; apara-i de toate necazurile si intristarile, si da-le lor viata lunga si fericita.

Binecuvanteaza-ne Doamne, ca sa facem numai ceea ce este placut in fata Ta si impreuna sa slavim numele Tau, in toate zilele noastre

2 comentarii:

florin spunea...

Cinstește pa tatăl tău și pe mama ta, ca bine să-ți fie și mulți ani să trăiești pe pământ, ne poruncește Domnul Dumnezeu. pe lângă această poruncă, avem toate motivele din lume să-i cinstim pe părinții noștri, după cum ne spune și Sf. Nicolae Velimirovici că părinții noștri L-au cunoscut pe Dumnezeu înaintea noastră și acest lucru ar fi de-ajuns să ne închinăm, să le dăm laudă și cinstire.

din casuta noastra spunea...

Asa sa ne ajute Dumnezeu!