marți, 10 ianuarie 2023

BUCURII DE IANUARIE

 BUCURII DE IANUARIE

 Anul acesta este cel de-al doilea an in care particip la provocarea Irinei-Bucurii de ianuarie si ma bucur tare mult.

 Coltisorul meu confortabil

Ramane tot batranul balansoar. Acolo lucrez, acolo citesc (atunci cand nu citesc in pat inainte de culcare), acolo stau la calculator.

 


Un proiect recreativ

Este paturica de bebelus pe care tocmai am inceput-o si este in balansoar.

Tratatia saptamanii:

Budinca de macaroane cu branza si tarta de legume

 


Plante/Flori

Buchetul de flori primit de la copilasii de la centru. Ma mai bucur si de bradut, pentru ca inca nu l-am scos. Nu ma indur.

 


Lumini si luminite.

Inca ma mai bucur de luminitele din bradut. Instalatiile puse prin casa nu le mai aprind, dar pe cele din bradut le aprind.

Grija de sine

La sfarsit de an sotul a fost la o clinica din Cluj, pentru un control mai amanuntit. Ei bine, dam Slava lui Dumnezeu ca nu este nimic grav, insa pentru micile probleme de sanatate a primit regim, tratament naturist si recomandarea de multa miscare si multe lichide. Astfel ca, in fiecare seara ne-am propus sa mergem 5000 pasi in ritm alert. Pana acum am reusit, sa vedem pe mai departe. La fel, imi impun si eu sa beau zilnic doi litri de lichide (sunt cam certata cu apa). Saptamana aceasta am reusit: sa beau cateva zile bors, apa indulcita cu putin sirop de casa.

 

Rugaciune/Recunostinta/Meditatiee/Jurnal

In perioada sarbatorilor si cat timp Matei a fost la noi, am pierdut ritmul de rugaciune pe care il dobandisem la provocarea lunii octombrie. Acum am revenit la el. De la serviciu, primul lucru este pauza de odihna, cand ne facem rugaciunile. Pentru anul acesta mi-am propus sa fac in fiecare zi acatistul zilei (pe care le-am postat anul trecut).

4 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Mult spor sa aveți în toate, doamna Ioana!

Daniela spunea...

Ce frumos, Ioana! Îmi place foarte mult balansoarul. La fel și husa lui. De păturică nu mai spun. De abia aștept să o văd finalizată.
Arată minunat budinca de macaroane. Parcă aș face și eu. Nu am mai făcut demult.
Domnul să vă ajute să vă păstrați rutina cu plimbarea de seară și să sporiți în rugăciune!

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos Andreea.
Doamne ajuta Daniela.

Daniela spunea...

Doamne ajută, draga mea!