vineri, 6 ianuarie 2023

SEARA DE HRAM

 SFANTUL IOAN BOTEZATORUL

In seara aceasta si-a serbat hramul biserica din satul Drajna de Sus. Aici am participat la hram si anul trecut si ne-a placut tare mult.

Cand ne indreptam spre biserica, cerul arata atat de frumos, ca nu se putea sa nu fac cateva poze.




Artosele au fost foarte frumoase.

Si cateva poze din timpul slujbei.




La final, Radu a zis ca merge la pangar sa ia o candela mare, insa ajuns acolo a vazut icoana a Maicii Domnului pe care a cumparat-o imediat.

Doamna de la pangar i-a raspuns ca Maica Domnului si-a dorit sa mearga la sotul meu. Cand a vazut ca ne uitam putin mirati, ne-a explicat: "Acum vreo luna de zile, cineva m-a rugat sa i-o pastrez. Insa de atunci nu a mai venit si, in seara asta m-am gandit sa o pun la vanzare, nu cumva sa raman cu ea. Si, imediat ati venit dumneavoastra si ati cumparat-o".

Toti cei care am participat la slujba din aceasta seara, dupa ce ne-am miluit am primit cate un acatist si o icoana a Sfantului Ioan Botezatorul.

La iesire, in pridvorul bisericii, am vazut o icoana veche a Sfantului Haralambie.


Ne-a mers la suflet aceasta seara.