vineri, 6 ianuarie 2023

CUVANT DE FOLOS

 MAICA DOMNULUI GRABNIC ASCULTATOARE

Aceasta minune a fost povestita de Ecaterina din Arta, cu cateva zile in urma.

Nu puteam sa dau nastere la prunci. Timp de unsprezece ani m-am rugat Maicii Domnului sa-mi dea un copil si i-am promis ca daca va iesi fetita ii voi pune numele Maria. M-am dus la o biserica unde era o icoana a Maicii Domnului Grabnic Ascultatoare adusa de la manastirea Dohiaru din Muntele Athos. M-am rugat mult la aceasta icoana si am ramas insarcinata.

Primul nascut a fost baiat si l-am numit Gheorghe. Apoi am ramas insarcinata din nou si am aflat ca o sa fie o fetita. Dar eu am neglijat fagaduinta si am hotarat sa-I punem numele Vasilichi, dupa mama mea. Daca la prima sarcina totul a decurs usor, la a doua au inceput sa apara probleme si, in final, am fost nevoita sa aduc prunca pe lume prin cezariana. Dupa nastere, fetita a mai luat si un microb si se simtea  din ce in ce mai rau. Au pus-o la aparate, cu fel si fel de furtune….. Simteam ca o pierd…. Am fost sfatuita sa o botez eu, zicand cuvintele care trebuie. Rugandu-ma la Maica Domnului, mi-am amintit de fagaduinta facuta. Si, botezand-o, am rostit cu frica si emotie si cu vocea tremuranda:”Se boteaza roaba lui Dumnezeu Maria…..”. din clipa aceea fetita a inceput sa-si revina, se simtea din ce in ce mai bine si in scurt timp am plecat cu ea acasa fiind pe deplin sanatoasa.

La putina vreme dupa aceea, am vorbit cu Staretul Grigore de la Manastirea Dohiaru si mi-a fagaduit ca o va boteza el pe fetita mea la Metocul din Tesalonic.

Aceasta este marturisirea Ecaterinei.

(Monah Pimen Vlad-Povestiri duhovnicesti).

Niciun comentariu: