vineri, 13 ianuarie 2023

CUVANT DE FOLOS

 GRADINA MAICII DOMNULUI

 Intorcandu-ma odata de la Tesalonic spre Sfantul Munte, m-a dus cineva cu masina pana intr-un sat, iar de acolo asteptam sa iau autobuzul.

Un batranel care trecea pe acolo, cand m-a vazut, m-a intrebat de unde sunt, i-am raspuns, apoi acesta mi-a zis:

-Ei, parinte, mare grija are Maica Domnului de Sfantul Munte!

-Stiu! Am simtit si eu ajutorul ei, i-am spus eu.

-Uite, zise el, cu ani in urma, ministrul cultelor de aici, din Grecia, a vrut sa viziteze Sfantul Munte. Cu toate ca i s-a spus ca nu are voie sa intre pentru ca este femeie, ea nu a ascultat si a hotarat ca peste doua zile sa intre in Sfantul Munte. Insa cu o zi inainte s-a imbolnavit grav si, dupa cateva zile, a murit.

Altadata, cineva tot cu o functie mare a vrut sa intre in Sfantul Munte ca sa impuna ceva nepermis. Cand a ajuns in portul Uranopolis, i s-a facut dintr-o data rau si, in scurt timp, a murit.

-Vezi, parinte, ca nu lasa Maica Domnului pe nimeni sa faca rau Gradinii ei?

-Ai dreptate, bunicule! Si-ti multumesc pentru cuvintele frumoase. Maica Domnului sa te aiba in paza! Slava frumoasei noastre Imparatese!


(Monah Pimen Vlad-Povestiri duhovnicesti).

2 comentarii:

Tandreţe spunea...

Mulțumesc frumos, Ioana!
Domnul să inmulțească dragostea noastră către Măicuța Domnului și noi, mulțumirile către dânsa!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta-ne!