marți, 3 ianuarie 2023

MINISEJUR

 ANUL NOU LA “CASA CU TEI” BUZAU (IV)

 Asa cum v-am obisnuit, in calatoriile noastre, ultima postare este dedicata pensiunii. Pensiunea “Casa cu tei” este asezata sus, pe deal, chiar langa o padure de tei. Ce miros trebuie sa fie primavara cand teiul este inflorit. Departe de orice drum, linistea este cea care isi pune amprenta. Proprietarii pensiunii s-au gandit la toate: la etaj se afla o zona de lectura. Ei bine, in dimineata plecarii, m-am trezit devreme si, ca sa nu-l trezesc pe sotul meu, mi-am lucrul de mana si am mers in aceasta zona (descoperita cu o seara inainte). Liniste si soare. Nu as fi plecat de acolo.

La parter este o alta zona placuta, cu fotolii comode in care te poti delecta citind sau privind la televizor.

Exista si o zona de joaca pentru copii, foarte frumos amenajata, chiar langa padure, in curtea pensiunii. De asemenea, nu trebuie sa va faceti griji de parcare, pentru ca sunt locuri chiar in curte.

Sunt convinsa ca si meniul servit este gustos, avand in vedere numeroasele diplome care arata reusitele la diversele concursuri gastronomice. La petrecerile despre care v-am vorbit aici si aici si aici mancarea a fost delicioasa.

Totul este facut cu dragoste si credinta si au la baza respectul pentru turist si incercarea ca acesta sa se simta bine si sa revina.

Recomand din suflet aceasta pensiune atat pentru perioada vacantei, cat si a week-endului.

Si cateva fotografii:




mi-a placut teribil tabloul cu vestitii covrigi de Buzau