marți, 31 ianuarie 2023

FINAL DE IANUARIE

 

BUCURIILE LUNII IANUARIE

 Pe blogul ANDREEI am citit postarea “Bucuriile mici si mari ale lunii ianuarie”, idee pe care ea a preluat-o de la ANNA. Mi-a placut tare mult, insa mi-a placut si mai mult ceea ce Andreea a scris la un moment dat in comentarii: după ce le-am scris pe toate și am recitit postarea am conștientizat ce luna frumoasă am avut. Zilele se scurg repede și uitarea se așterne ca un praf peste ele.”

Si cum lucrurile frumoase ma atrag, bineinteles ca am pus si eu pe hartie ce m-a bucurat in luna ianuarie, iar asta mi-a dat o stare de bine si un motiv de a fi recunoscatoare pentru fiecare zi.

1.     Problema de sanatate a sotului este pe cale de a se rezolva.

2.     Tratamentul cu cortizon natural de la Dacia Plant are efect, astfel ca nasul meu a fost mai putin infundat;

3.     Am mers cu sotul la Cluj in minivacanta si ne-am incarcat sufleteste vizitand manastiri;

4.     Am profitat de reducerile la incaltaminte care erau in magazinele de la Cluj si ne-am luat pantofi de piele (sotul) si botine de piele (eu), platind un pret modic;

5.     Ne-am intalnit cu prietenii din Cluj;

6.     Am participat la slujba de hram Sfantul Ioan Botezatorul la parohia Drajna de Sus;

7.     Am terminat fularul cu gluga.

8.     Am reusit sa citesc mai multe, carti, asa cum mi-am propus;

9.     Am reusit sa imi fac curaj si sa incerc o reteta cu faina fara gluten;

10. I-am bucurat pe socrii si pe parinti servind masa la ei in cate o zi;

11. Impreuna cu sotul am stat cu Matei o zi intreaga, Andreea si Mihai fiind plecati la film;

12. Impreuna cu copiii de la Centrul Educational am inceput sa confectionam martisoare;

13. Am invitat la noi la masa o vecina (si colega) draga sufletului nostru si am fost si noi invitati la ea la masa;

14. Ne-am reintalnit, dupa o lunga perioada de timp, cu o prietena tare draga (in perioada in care nu ne-am vazut, doar ne-am auzit la telefon);

15. Am inceput sa mergem mai mult pe jos.

16. Am facut parastas bunicii sotului meu din partea tatalui, precum si unchiului si matusii mele (sora mamei si sotul ei).

17. M-am bucurat de ninsoare.

 

6 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Mă bucur doamna Ioana pt toate evenimentele plăcute și va doresc ca și în luna februarie să aveți parte de multe bucurii alaturi de cei dragi!

din casuta noastra spunea...

Multumesc Andreea! Si tie iti doresc un suflet o luna februarie minunata.

Daniela spunea...

Minunată lună ianuarie, bun început pentru anul acesta. Domnul să vă înmulțească bucuriile!

Oana spunea...

Multa sanatate, ati avut o luna foarte incarcata si imi place ca din toate ati gasit si partile bune :)

Andreea spunea...

Chiar ați avut o lună foarte frumoasa!!Slavă Lui Dumnezeu!

din casuta noastra spunea...

Slava lui Dumnezeu pentru toate! Si voua tuturor va doresc sa va daruiasca Dumnezeu multe bucurii.