luni, 30 ianuarie 2023

POVESTIRE

 

PAINEA

O maicuta de la Schitul Manastirii Diveevo ne-a povestit urmatoarea intamplare:

Noi nu avem transportul nostru, iar iarna ajung la noi foarte putini oameni. Se intampla ca doua-trei luni/an sa ramanem izolate de ceilalti, deoarece zapada acopera toate drumurile catre noi. In una din aceste ierni, am mancat toata painea pe care o aveam, ramanand doar niste pesmeti. Atunci i-am spus parintelui (toate maicutele i se adreseaza Sfantului Serafim de Sarov in rugaciune cu “parinte” sau “parinte Serafim”):

-Parinte Serafim, trimite-ne si noua putina paine, caci deja si pesmetii ni se termina.

Au trecut vreo doua ore si maicuta a observat cum la schit a venit un camion. Ea a iesit sa vada cine este. Din cabina a iesit un barbat care le mai aducea uneori diferite produse. Vadit emotionat i se adresa:

-Primeste, maicuta, painea.

Apoi i-a relatat urmatoarele:

Eram in drum spre alt schit, destul de departe de voi, cand am auzit un glas:”Mergeti spre….” Si a numit schitul vostru.

Atunci am intrebat soferul:

-Ai auzit ceva?

El m-a privit si a spus ca nu a auzit nimic.

Peste cateva minute, acelasi glas a repetat din nou indemnul. Din nou m-am adresat soferului:

-Nu inteleg cum eu aud, dar tu nu?

Apoi a treia oara, am auzit indemnul. De data aceasta glasul Sfantului Serafim devenise foarte aspru. Atunci i-am zis soferului ca mergem la voi si iata ca v-am adus painea.


(Bateti si vi se va deschide-povestiri adevarate)

3 comentarii:

Daniela spunea...

Mi-e atât de drag părintele Serafim... un mare părinte duhovnicesc, lucrător al rugăciunii neîncetate, purtător de har şi făcător de minuni.

din casuta noastra spunea...

Asa este Daniela, un mare sfant, cu o evlavie foarte mare la Maica Domnului. Sfinte Serafim roaga-te lui Dumnezeu pentru noi!

Daniela spunea...

Amin!