miercuri, 4 ianuarie 2023

CROSETAT

 

UN NOU PROIECT

Azi am inceput un nou proiect: paturica crosetata pentru bebelusul nasilor Andreei, care va veni pe lume la sfarsit de ianuarie. Nasei i-a placut tare mult paturica crosetata a lui Matei, asa ca Anduta s-a gandit sa ii faca o surpriza.

Dupa serviciu, direct la Sala Sporturilor pentru a face cei 5000 de pasi. Ne-am bucurat de linistea din parc si de luminitele aprinse, fiind ceva lume doar in fata salii, unde urma sa se joace un meci de baschet.

Dupa plimbare am pregatit o cina usoara, adica mamaliguta cu branza, apoi la treaba: cautat model si inceput lucrul. 

Am ales un model usor, insa nu am lucrat foarte mult pentru ca vreau sa citesc si putin din cartea lunii ianuarie, iar la ora 22 ne-am hotarat sa dam stingerea.



2 comentarii:

Daniela spunea...

Ce frumos, Ioana! E un degrade superb. De abia aștept să ne arăți păturica. Să ai spor și să lucrezi cu bucurie!
Și orașul arată atât de bine noaptea, cu luminițele acelea. Mă bucur că vă țineți de program cu plimbarea de seară.

Andreea spunea...

Ce idee frumoasă ați avut, va fi o amintire prețioasă!
V-ați propus să faceți mișcare, minunat! Știu cât este de benefică după o zi de muncă. Te înviorează, te destreseaza, îți revine energia și buna dispoziție!
Va îmbrățișez cu drag!