luni, 30 ianuarie 2023

BUCURII DE IANUARIE

 BUCURII DE IANUARIE

 Am ajuns si la ultima saptamana a provocarii   Irinei-Bucurii de ianuarie. 

Coltisorul meu confortabil

Pentru ca am fost plecati, in saptamana ce tocmai a trecut coltisorul meu preferat a fost patul din camera scaldat de razele soarelui, unde am tricotat cu spor, sau masuta la care am lucrat.



 Un proiect recreativ

Am terminat fularul cu gluga.



Tratatia saptamanii:

A fost masa servita la Marhaba Libanese Restaurant



Plante/Flori

Zambila pe care am cumparat-o de la Lidl Cluj

Lumini si luminite.

La Cluj nu am avut luminite in mod special de care sa ma bucur, dar m-am bucurat de candeluta cand am venit acasa.


Grija de sine

Am profitat din plin de aceasta minivacanta si am dormit fara grija ca va trebui sa sune ceasul, lucru pe care nu l-am facut de foarte multi ani (asa este cand nu ai cazare cu mic dejunJ). Nu am facut planuri, nu mi-am propus nimic, am facut doar ceea ce mi-a adus bucurie in suflet.

Rugaciune/Recunostinta/Meditatiee/Jurnal

PSALMUL 80-PSALTIREA MAICII DOMNULUI

1.    Bucurati-va de Doamna si ajutatoarea noastra!

2.    Strigati ei cu strigat de bucurie in inimile voastre,

3.    Ca ea nu va ingadui ca rugaciunile voastre sa ramana zadarnice,

4.    Ci va implini toate cererile voastre cele bune, numai sa pasiti pe urmele smereniei, ascultarii si blandetelor ei.

5.   Caci ea iubeste inimile care au frica de Dumnezeu, Darul ei intotdeauna petrece cu aceste inimi!

6.    Alergati dar, catre ea, toti, cu fagaduinte sfinte si va veti impartasi de negraitele ei bunatati.

7.    Slava tie, Stapana, nerapita vistierie a sufletelor noastre!

Niciun comentariu: