luni, 16 ianuarie 2023

BUCURII DE IANUARIE

BUCURII DE IANUARIE - II

 

O noua saptamana a provocarii Bucurii de Ianuarie  de pe blogul Irinei.

Coltisorul meu confortabil

Saptamana aceasta m-am mutat in dormitorul in care doarme Matei cand vine la noi pentru ca am stat mai confortabil, avand in vedere criza de spondiloza.

 

Un proiect recreativ

Un guler cu gluga pentru mine, pe care l-am inceput la foc automat. Trebuie sa imi protejez gatul, ca sa evit aceste crize. 

 

Tratatia saptamanii:

Ardei umpluti pentru toata lumea

 


Plante/Flori

Săptămâna aceasta singurele plante de care m-am bucurat sunt florile din balcon.

Lumini si luminite.

Stand in dormitor ceva mai mult, m-am bucurat de lumina candelutei.

 


Grija de sine

Am reusit si saptamana aceasta sa beau 2 litri de lichide zilnic, insa am intrerupt pentru cateva zile mersul pe jos. Imi doresc sa merg la inot si patinoar.

Rugaciune/Recunostinta/Meditatie/Jurnal

La fel că săptămâna trecută. O mica pauza intre serviciu și treburile de acasă.


5 comentarii:

Andreea spunea...

Multa sănătate va doresc și o recuperare cât mai rapidă!♥️
Ardeii umpluți arată tare bine!

Daniela spunea...

Ioana, e foarte frumos la tine. Colțișorul tihnit arată minunat (îmi place mult pătura și perdeaua și draperiile, ba chiar și jucăriile lui Matei; sunt oare transmise de la Andreea și Mihai?).
Și gulerul este tare frumos. I-am făcut și eu Mariei mai demult.
Și ardeii umpluți arată foarte bine. Cred că sunt și foarte gustoși. Știu cât de bine gătești. :)
Și plantele sunt minunate. De candeluță nu mai spun. Ce poate fi mai luminos decât Lumina?
Domnul să-ți ajute să-ți revii astfel încât să poți relua plimbările și să mergi și la înot și patinoar.

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos Andreea.

Daniela, patura este dintr-un material pentru tapiterie pe care l-am vazut intr-o mercerie la Simleul Silvaniei si mi-a placut tare mult. Jucariile sunt vechi si noi:). Ursuletul Cocolino a fost al Andutei, Tweety a fost al lui Mihai, iar Mickey Mouse este al lui Matei.
Doamne ajuta!

florin spunea...

icoana Mântuitorului de la Mănăstirea Celic Dere ... ce frumos! îmi place tare mult și candela (lumina rugăciunii), Dumnezeu să vă asculte rugăciunile și să le împlinească pe cele de folos ”toate îmi sînt îngăduite dar nu toate-mi sînt de folos ..”
pace și bucurie!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta. Si dumneavoastra sa va asculte rugaciunile si sa va daruiasca toate cele de folos spre mantuire.