sâmbătă, 31 decembrie 2022

MINISEJUR

 

ANUL NOU LA “CASA CU TEI” BUZAU

 Anul acesta a fost o adevarata aventura sa gasim o oferta pentru revelion acceptabila ca raport caltate-pret. Dupa ce am tot cautat pe la pensiuni noi sau la care am mai fost, ne-am hotarat sa renuntam pentru ca parca toata lumea s-a vorbit: preturi intre 5800-6000 lei, pentru o perioada de 3 sau 4 nopti, cazare cu mic dejun si masa de revelion. Serios? Ei bine, cand eram hotarati sa ramanem acasa in noaptea dintre ani, sotul meu a mai facut o incercare. Si a gasit oferta de la “Casa cu Tei” la Sarata Monteoru: 4000 lei, 3 nopti de cazare cu mic dejun, cina de bun venit, masa festiva in noaptea de revelion, brunch si petrecere de carnaval pe data de 1 ianuarie.

Ei bine, ieri am ajuns in jur de ora 17, cand pensiunea era deja plina. Cina de bun venit a fost servita incepand cu ora 18.30 si a fost gandita foarte frumos. Ca o petrecere cu meniu fix: un platou rece cu mezeluri (din zona) si branzeturi, urmata de o friptura asortata: pe pat de mamaliga, ficat la ceaun si carnati, alaturi de o portie de coaste delicioase si de cartofi prajiti stropiti cu putin mujdei de usturoi. Totul servit intr-o ambianta deosebita creata de DJ-ul angajat. Toata lumea a dansat pana “s-au rupt incaltarile”. Ambianta a fost atat de frumosa, incat pana la final, toata lumea se cunoastea.

 

3 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

An nou fericit!

Chiar că prețurile au luat-o razna!

Daniela spunea...

Ce frumos, Ioana!
Să petreceți cu bucurie!
La mulți ani!

din casuta noastra spunea...

La multi ani va doresc si voua.