duminică, 12 mai 2024

FERMA DE LA COADA

 FERMA DE LA COADA

Cand am fost la Galati va povesteam ca prietenii nostri ne-au dus in vizita si la “Ferma de la coada”. Atunci nu am spus prea multe despre aceasta, insa acum vin cu detalii. “Ferma de la coada” reprezinta o adevarata gospodarie taraneasca, de dimensiuni mari, unde proprietarii au venit cu ingenioasa idee de a arata vizitatorilor ceea ce fac ei. Si fac lucruri frumoase, de calitate.

Astfel, cei ce ajung la ferma pot face cunostinta cu oi, capre, vaci, iepuri, porci, cai, magari, gaini, prepelite, cocosi si multe alte pasari si animalute. Cel care prezinta turul fermei, transmite si numeroase informatii.

Asa am aflat despre papagalul vorbitor Rico, ce este insa foarte timid si vorbeste doar cand este singur, despre viata scurta de numai 5 ani a porcusorului de Guineea, despre diferentele dintre femela si mascul la broastele testoase, despre vaca albastru belgian, ce este o rasa doar de carne si multe alte informatii. 














Pentru ca eram usor grabiti, doar am participat la turul fermei. Insa, cei care doresc sa petreaca aici o zi intreaga sigur nu se vor plictisi pentru ca se organizeaza plimbari cu trasura, plimbari calare, se poate servi pranzul sau exista posibilitatea de relaxare pe canapelele din curtea fermei. Eu am enumerat doar o parte din activitatile pe care le puteti desfasura aici.

Mi se pare o idee foarte interesanta, mai ales pentru copiii care, in ziua de azi, interactioneaza foarte putin cu natura, cu animalele (foarte putini mai merg la bunici la tara, foarte putini se mai ating de o vacuta, caprita sau mai mangaie un iepuras).

Chiar ma gandesc sa revin aici cu Copiii de la Centrul Educational Sfantul Gheorghe Nou, pentru a le oferi o zi la ferma.

 

PS: aceasta postare nu este reclama pentru “Ferma de la coada”, pur si simplu mi-a placut ceea ce am vazut, mi-a placut conceptul si stiti ca, atunci cand ceva imi place, vin sa va spun.

2 comentarii:

copilarim spunea...

Cand am ajuns la „vaca albastru belgian” am sarit automat la poze cautand sa vad minunea. E chiar draguta! Ce interesant.
Si conceputulfermei este interesant :). Ma bucur ca ne-ai povestit!!
Pupici cu drag :D

din casuta noastra spunea...

Cu mare drag Rux!
Te îmbrățișez!🤗🤗