duminică, 26 mai 2024

Sfantul Nectarie

 Pentru rugaciunile Sfintilor Apostoli Carp si Alfeu si ale Sfintilor Mucenici Averchie si Elena, Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

Crant, Crant

O alta minune am auzit-o recent de la o grecoaica care povestea ca pruncul unei cunostinte de-a ei era grav bolnav si doctorii i-au spus ca are nevoie de operatie, dar copilasului, fiind mic, ii era frica. Si auzind de Sfantul Nectarie ca face minuni, a inceput si el, la indemnul mamei, sa se roage Sfantului si zicea: “Sfinte Nectarie, te rog, ajuta-mi si nu-i lasa sa-mi faca crant, crant ca mi-e frica” (aici copilul se referea la foarfeca).

A adormit asa, rugandu-se si in timpul somnului l-a vazut pe Sfantul Nectarie imbracat in halat alb, venind spre el si apoi i-a zis: “Nu-ti fie frica, am venit eu sa-ti fac crant, crant”, si l-a vazut pe Sfant ca l-a taiat, l-a operat si apoi, manganindu-l pe cap, a disparut.

Trezindu-se a doua zi, copilul i-a spus mamei ca a fost la el Sfantul Nectarie si i-a facut crant, crant. Atunci mama, intelegand ca s-a petrecut o minune cu copilul ei, s-a dus la doctor care, facandu-i analizele, i-a spus ca este perfect sanatos.

Atunci mama impreuna cu copilul au multumit cu lacrimi Sfantului Nectarie.

 

(monah Pimen Vlad-Povestiri duhovnicesti II”)

Niciun comentariu: