sâmbătă, 25 mai 2024

La Festival

 Karpatia Ponny Show 

In acest weekend, la Florești, pe domeniul Cantacuzino, are loc "Karpatia Ponny Show" un spectacol ecvestru foarte frumos, unde participantii la competiții sunt copii. Sunt ceva ani de când mergem sa admiram munca micilor călăreți, să îi vedem cum evoluează în diversele probez dar și să ne delectam admirând lucruri minunate realizate de diverși artizani.

Anul acesta ne-am propus sa mergem însoțiți de copiii de la Centrul Educațional de la parohia Sf Gheorghe Nou, pentru a admira și ei evoluția tinerilor călăreți, astfel că azi ne-am petrecut ziua acolo. Din păcate, anul acesta competițiile mi s-au părut mult sub standardul cu  care eram obișnuiți, parcă nici concurenți nu au fost mulți. Nici organizarea nu a mai fost la fel ca anii trecuți. Am avut senzatia că totul este cam trist.


Cu toate acestea, am reușit să le oferim copiiilor și părinților care ne-au însoțit, o zi minunata.

Copiii au călărit și s-au bucurat foarte mult. Două fetițe, inițial au refuzat însă, când au văzut cât de incantati au fost ceilalți, și-au inima în dinți și au urcat și ele pe căluț. Nu pot exprima in cuvinte bucuria și încântarea lor.



După așa emoții, ne-am așezat la umbra și am servit cu toti burgeri sau crispy de pui, urmate de o delicioasa înghețată.



Am încheiat ziua cu pictura pe lemn.










A fost o zi plina de bucurii și distracție.



2 comentarii:

copilarim spunea...

Ce ineresant! Imi plac mult calutii. Mi se par minunati - niste catelusi mai mari.. sau era invers, catelusii sunt niste caluti mai mici :)?
Pupici

din casuta noastra spunea...

Si mie îmi plac mult căluții Rux. Și îmi plac sporturile ecvestre. Au o anumită eleganta, o frumusețe aparte. Nu știam această comparație între căluți și căței.
Te îmbrățișez 🤗🤗.