joi, 9 mai 2024

AM SĂRBĂTORIT..

 Sărbători Pascale la serviciu

După câteva zile de vacanță, ieri am revenit la serviciu. Și, că de fiecare data, când revenim după perioada sărbătorilor, servim masa împreună.

Fiecare aduce ce considera, iar Corina, una dintre colege, se ocupa de aranjament și de fotografii: să ai pentru blog Ioana😀🤗.




Când totul a fost aranjat și fotografiat, ne-am așezat la masă începând, bineînțeles, cu cionitul oualelor.



Am servit masa într-o atmosferă de veselie și de râsete, care a continuat până la sfârșitul programului.

Voi cum ați petrecut prima zi de serviciu după această minivacanță?

6 comentarii:

Luiza spunea...

Hristos a înviat! Ce frumos ati petrecut!

copilarim spunea...

Ce frumos!! Chiar frumos. Imi place :)!

Si ati avut si un ou incondeiat rasfatat. Si banuiesc neciocnit:)))


Pupici cu drag!

din casuta noastra spunea...

Adevărat a Înviat! La serviciu petrecem cel mai mult timp și încercăm să îl facem cat mai plăcut.

din casuta noastra spunea...

Oul încondeiat a fost făcut de Corina. La final l-am ciocnit și pe el.🤣
Te îmbrățișez 🤗?

Mihaela Toilă spunea...

Ce frumos! Eu m-am dus mai obosita la serviciu decât eram când am intrat in minivacanta:)))).
Si noi la fel ca voi, fiecare a adus cate ceva, am ciocnit ouă, iar oul meu a ieșit câstigător!hihi
Pupici

din casuta noastra spunea...

Așa se întâmplă cu aceste minivacanțe. De fiecare data spunem că ne odihnim, însă ajungem mai obosiți la final🤣🤣🤣.
Super. Ce ou tare ai avut.
Te îmbrățișez 🤗🤗