vineri, 24 mai 2024

MENIU

 MENIU 25.05-31.05

Cu ceva ani in urma planificam meniul saptamanal si era foarte bine, insa o perioada de timp am renunat. Acum, mi-am propus sa revin la acest obicei, pentru ca totul este ceva mai complicat avand in vedere intoleranta la gluten a sotului. Pe de alta parte, am constatat ca, in ultima perioada au crescut, putin cam nejustificat, cheltuielile la acest capitol. Deci, reconfigurare traseu: revenim la obiceiurile bune.

MENIU 25.05-31.05

Sambata:

-mic dejun: pate ficat, omleta, snitel

-pranz: ciorba de burta

-cina: friptura de porc la gratar

Duminica:

-pranz: iesire la restaurant

-cina: branza, smantana, lapte acru – totul cu mamaliguta

Luni

-mic dejun: humus cu ardei copti

-pranz: bors de loboda

-cina: salata Nicoise

Marti

-mic dejun: pate ficat, orez cu lapte

-pranz: ciorba de burta

-cina: placinta cu branza (fara gluten)

Miercuri

-mic dejun: salata de vinete cu maioneza

-pranz: bors loboda

-cina: ardei umpluti de post

Joi

-mic dejun: chiftelute cu conopida, salata de broccoli

-pranz: supa pui cu galuste

-cina: frigarui de pui

Vineri

-mic dejun: salata de ton cu avocado

-pranz: bors de peste

-cina: peste cu legume la cuptor

 

Gustare ora 11: fructe de sezon

12 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Planificarea meniului este utila. Spor la gătit și sa va cada bine tot ce veți servi!
Doamne ajuta!

din casuta noastra spunea...

Mulțumim frumos Andreea!
Te îmbrățișez ❤️❤️!

CARMEN spunea...

Hmmm ce bine suna! Va doresc sa savurati toate bucatele!
Numai bine Ioana draga 🤗😘

Suzana spunea...

Te felicit pentru initiativa!
Noi am decis acum cativa ani sa renuntam la fainoase si am initiat
atunci pe post de paine, clatite, cu faina de naut si hrisca.
Si niste placinte cu legume, tot cu naut.
Mi-ai facut pofta cu humusul. Reusisem si eu sa fac, insa nu m-am tinut de tema.
Multumesc pentru reamintire.
Un weekend pe placul tau!❤️😘

din casuta noastra spunea...

🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc Suzana!
Eu sunt un mare fan aluaturi și plăcinte, la fel și soțul și ne este foarte greu să le înlocuim. Acum am inceput sa folosim faina de cocos și ne place. Încet-încet ne învățăm.
Weekend plăcut și ție!🤗🤗

copilarim spunea...

Imi place tare mult cum arata organizarea - este atat de frumos si variat si bogat meniul. Si apetisant (intre noi fie vorba).
Chiar ieri am facut o plancinta cu branza :D - azi sper sa reusesc sa fac ceva dulce. Sa vedem
Pupici!!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta să reușești să faci și ceva dulce.
Weekend plăcut Rux.🤗❤️

Anonim spunea...

Nu vă vine foame între prânz și cină? E mai sanatos să consumăm ciorbă sau supă la cină și ce ați notat pentru cină la prânz, e mai ușor pentru stomac și ține mai bine de foame dacă nu mai sunt gustări după amiază.

din casuta noastra spunea...

Între prânz și cină nu simțim nevoia de gustare. Cina este relativ devreme, la ora 18, iar porțiile sunt mici.
Dar, este o idee și aceea de a schimba pranzul cu cina.

Luiza spunea...

Succes cu planificarea meniului! Am reînceput și eu sa imi schițez un meniu săptămânal.

din casuta noastra spunea...

Super. Te aștept să ne spui despre el, pentru a mă inspira și eu.
Te îmbrățișez.