vineri, 10 mai 2024

Final de Aprilie

 BUCURIILE LUNII APRILIE

 De ceva timp s-a incheiat si luna aprilie, o luna de post, de rugaciune, dar si cu multe bucurii:

-impreuna cu copiii de la Centrul Educational am participat la hramul Sfantului Calinic de la Cernica 





si la hramul Sfantului Gheorghe;




-am mers la opereta la spectacolul “My Fair Lady”;




-Matei fiind in vacanta, ne-am bucurat de prezenta nepoteilor;

-am fost la Iasi pentru probleme medicale, dar si in pelerinaj la manastirile de suflet: Vladiceni si Hadambu;




- de Sfantul Gheorghe i-am sarbatorit pe cei din familie, respectiv pe tatal si pe socrul meu;

- tot in luna aprilie (a doua zi dupa Sfantul Gheorghe) am sarbatorit ziua de nastere a fiicei noastre Andreea-Nicoleta si a mamei mele;

- tot in luna aprilie am sarbatorit si ziua de nastere a ginerelui nostru Mihai;

- in Duminica Floriilor copiii de la Centru au cantat la strana;

-impreuna cu prietenii nostri am fost la Festivalul Scrumbiei de la Galati, dar am vizitat si conacul Marghiloman si Ferma de la Coada din apropiere de la coada;






- am reusit sa ne spovedim si sa ne impartasim.

 

Slava lui Dumnezeu pentru toate!

6 comentarii:

Anca M spunea...

Hristos a înviat! Sănătate muuultă îți doresc și la mulți ani tuturor sărbătoriților lunii aprilie! Ce frumos lucrezi tu cu cei mici! Minunat! Domnul să vă binecuvânteze!❤️❤️❤️ Ești o bucurie!

copilarim spunea...

O luna plina de bucurii a fost aprilie. Ma bucur ca am putut sa va insotesc si eu virtual prin micile aventuri minunate.
Imbratisari cu drag!

din casuta noastra spunea...

Ancuța mulțumesc frumos pentru urări și să primiți și voi binecuvântări din plin suflete frumoase.❤️❤️

din casuta noastra spunea...

Și eu mă bucur Rux că ai fost alaturi de noi.
Te îmbrățișez❤️🤗!

Mihaela Toilă spunea...

O lună plină de activități frumoase și bucurii! Îți doresc numai bine! Te pup, Ioana.

din casuta noastra spunea...

Și ție îți doresc la fel Mihaela!
Duminică plăcută 🤗🤗